Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Verjaardag cadeau voor mijn vrouw. Een ASSOS T.LAALALAISHORTS S7 met € 70,- korting. Dus ook nog 2 paar Gripgrab sokken mee besteld omdat ik ook nog de € 25,- kortingbon had.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- robbebopper
- Forum-lid HC
Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen dromen heeft.
Ik vind er eerlijk gezegd niet veel aan. Remmen ze beter of zo?
Gelukkig lopen er in dit land ook nog genoeg mensen rond die wel verstand hebben van het bouwen van een moderne racefiets, zo'n enkele groef kan dus prima. Soma it will be dus, stuur, zadel en stuurlint. Nu alleen nog een dealer vinden in Nederland, maar dat zal wel lukken.H-W schreef: ↑26 mei 2018 14:16Helaas, die heeft een enkele groef, ik moet er 1 met een dubbele hebben. Maar bedankt voor de tip.Hanz Bé schreef: ↑24 mei 2018 20:56Is de Soma Highway one niks? Verkrijgbaar in 26,0mm en 31,8mm.
https://www.justpedal.nl/nl/drop-racest ... y-one.html
Is dat relevant dan ?robbebopper schreef: ↑31 mei 2018 20:00 Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen dromen heeft.
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Ik denk dat het niet zo relevant meer is. Het gaat toch om de *bliiiing factor* bij deze remmetjes. Die prijzen gaan nergens over. Ook 2e hands zal het nog genoeg zijn.
Wel erg gaaf om te zien!
OT: Craft cool mid zomer sokken. Zaterdag gelijk maar inrijden.
Wel erg gaaf om te zien!
OT: Craft cool mid zomer sokken. Zaterdag gelijk maar inrijden.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
H-W schreef: ↑31 mei 2018 21:16Zelfs zonder groeven gaat het prima, kijk ik al lang niet meer naar.H-W schreef: ↑26 mei 2018 14:16
Gelukkig lopen er in dit land ook nog genoeg mensen rond die wel verstand hebben van het bouwen van een moderne racefiets, zo'n enkele groef kan dus prima. Soma it will be dus, stuur, zadel en stuurlint. Nu alleen nog een dealer vinden in Nederland, maar dat zal wel lukken.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
JustPedal in Amersfoort of Libertecycles in Wageningen.H-W schreef: ↑31 mei 2018 21:16Gelukkig lopen er in dit land ook nog genoeg mensen rond die wel verstand hebben van het bouwen van een moderne racefiets, zo'n enkele groef kan dus prima. Soma it will be dus, stuur, zadel en stuurlint. Nu alleen nog een dealer vinden in Nederland, maar dat zal wel lukken.H-W schreef: ↑26 mei 2018 14:16Helaas, die heeft een enkele groef, ik moet er 1 met een dubbele hebben. Maar bedankt voor de tip.Hanz Bé schreef: ↑24 mei 2018 20:56
Is de Soma Highway one niks? Verkrijgbaar in 26,0mm en 31,8mm.
https://www.justpedal.nl/nl/drop-racest ... y-one.html
Ze remmen idd beter en nog licht ookrobbebopper schreef: ↑31 mei 2018 20:00 Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen dromen heeft.
YFood !!!