Specialized
-
- Forum-lid
Ik vind hem best oke maar het kon ook zomaar een Merida reacto zijn met een S-Works sticker erop
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Inmiddels wordt mijn Venge aardig pre-historisch.
Tijd voor een Tarmac, alleen staat het spaarvarken heel hard nee te schudden
Tijd voor een Tarmac, alleen staat het spaarvarken heel hard nee te schudden
Er duiken al veel meer foto's op.Fiets.nl schreef:Op 3 juli is het embargo van de introductie en dan kunnen we meer vertellen.
-
- Forum-lid
Daar worden ze ook gemaakt hoorjoostsworks schreef: ↑04 jun 2018 14:58 Ik vind hem best oke maar het kon ook zomaar een Merida reacto zijn met een S-Works sticker erop
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
50% eigendom van Merida toch?
Anyway, ik vind een stuk beter dan ie was - al moet gezegd worden dat dit ook niet moeilijk was
Anyway, ik vind een stuk beter dan ie was - al moet gezegd worden dat dit ook niet moeilijk was
-
- Forum-lid
Geef mij maar de nieuwe tarmac vorige zaterdag mee proef gereden op s works met dura ace di2
Reed nog lekkerder dan mijn roubaix het vorige model
De nieuwe roubaix ook gereden niet meer mijn ding net of je een mountainbike rijdt bij aanzetten veert hij voor in
Ondanks een sworks niet mijn ding
Even wachten wat de nieuwe tarmac met shimano 105 moet opbrengen
Reed nog lekkerder dan mijn roubaix het vorige model
De nieuwe roubaix ook gereden niet meer mijn ding net of je een mountainbike rijdt bij aanzetten veert hij voor in
Ondanks een sworks niet mijn ding
Even wachten wat de nieuwe tarmac met shimano 105 moet opbrengen
Maar worden daar niet heel veel andere merken ook gemaakt ?specializedmerida schreef: ↑05 jun 2018 18:09Daar worden ze ook gemaakt hoorjoostsworks schreef: ↑04 jun 2018 14:58 Ik vind hem best oke maar het kon ook zomaar een Merida reacto zijn met een S-Works sticker erop
Net zoals bij Giant......
-
- Forum-lid
Merida maakt alleen fietsen van merken waar ze belang in hebben, Merida, Centurion en specialized.RonP schreef: ↑05 jun 2018 21:23Maar worden daar niet heel veel andere merken ook gemaakt ?specializedmerida schreef: ↑05 jun 2018 18:09Daar worden ze ook gemaakt hoorjoostsworks schreef: ↑04 jun 2018 14:58 Ik vind hem best oke maar het kon ook zomaar een Merida reacto zijn met een S-Works sticker erop
Net zoals bij Giant......
Vorken nog wel voor meer merken dacht ik
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
specializedmerida schreef: ↑05 jun 2018 21:43Merida maakt alleen fietsen van merken waar ze belang in hebben, Merida, Centurion en specialized.
Vorken nog wel voor meer merken dacht ik
Oke !
Volgens mij worden bij Giant bijvoorbeeld ook bepaalde Colnago frames gemaakt.
Een artikel waar het mooi opgesomd wordt (onderaan het artikel)
https://www.bikebiz.com/features/cream-competent-cowboy
(Het artikel zelf staat wel vol van 'zou' en 'misschien' en een hoop andere veronderstellingen zonder bewijs)
Topkey zou dus naast Merida ook Speci en Cannondale doen (volgens het artikel)
https://www.bikebiz.com/features/cream-competent-cowboy
(Het artikel zelf staat wel vol van 'zou' en 'misschien' en een hoop andere veronderstellingen zonder bewijs)
Topkey zou dus naast Merida ook Speci en Cannondale doen (volgens het artikel)
Zoiets is ook heel gebruikelijk in de halfgeleider wereld, Samsung maakt bijvoorbeeld chips voor Apple.
Komt de kwaliteit over het algemeen wel ten goede.
Vind de nieuwe Venge wel een stuk mooier dan de Vias, maar hij staat nu een stuk dichter bij de Tarmac. En die laatste vind ik (als oude Venge rijder) dan toch beter smoelen..
Komt de kwaliteit over het algemeen wel ten goede.
Vind de nieuwe Venge wel een stuk mooier dan de Vias, maar hij staat nu een stuk dichter bij de Tarmac. En die laatste vind ik (als oude Venge rijder) dan toch beter smoelen..
Hoe is het kwaliteitsverschil / rijeigenschappen van bijv een wat oudere S-Works Tarmac of venge uit 2012-2013 tegenover een "gewone tarmac" - venge van nu?
Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.