Cervélo
Ben sinds kort de eigenaar van een nieuwe R3d, mooie lichte fiets met goede rij eigenschappen. Helaas na 700km terug naar de FM omdat er tijdens de Klimclassic 2018 een angstaanjagend kraak in het bottom bracket zat.
Fiets na enkele dagen terug met een nieuwe trapas met de hoop dat deze het wel uit gaat houden, aankomend week de Jean Nelissen Classic rijden dus ik hoop er het beste van
Fiets na enkele dagen terug met een nieuwe trapas met de hoop dat deze het wel uit gaat houden, aankomend week de Jean Nelissen Classic rijden dus ik hoop er het beste van
Ik hoop het ook voor je, mss hoor ik je wel voorbij komen
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid HC
Zal de trapas niet zijn (die zit vast aan de crank) maar het bracket dat speling vertoont, vernieuwen is niet de oplossing opnieuw conform Cervelo voorschriften voorzien van loctite monteren wel (bbright is verre van optimaal maar dat is eigenlijk geen enkel perslager)..
Ik bedoelde ook eigenlijk het bracket, deze is vervangen voor een nieuwe en hopelijk heeft de FM de ook volgens de Cervelo voorschriften met loctite gemonteerd.sharkman113 schreef: ↑05 jun 2018 21:19 Zal de trapas niet zijn (die zit vast aan de crank) maar het bracket dat speling vertoont, vernieuwen is niet de oplossing opnieuw conform Cervelo voorschriften voorzien van loctite monteren wel (bbright is verre van optimaal maar dat is eigenlijk geen enkel perslager)..
-
- Forum-lid
Vandaag dan eindelijk opgehaald.
7,1 kilo schoon aan de haak.
Eerste reactie, elke trap is raak
de wereld op z`n kop.....Ridley Noah flyer schreef: ↑08 jun 2018 17:31 Vandaag dan eindelijk opgehaald.
image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg
Hele nieuwe betekenis aan "plakkende "banden ..Trines schreef: ↑08 jun 2018 17:33de wereld op z`n kop.....Ridley Noah flyer schreef: ↑08 jun 2018 17:31 Vandaag dan eindelijk opgehaald.
Errug mooi !!
-
- Forum-lid
Arno357 schreef: ↑08 jun 2018 17:35Hele nieuwe betekenis aan "plakkende "banden ..Trines schreef: ↑08 jun 2018 17:33de wereld op z`n kop.....Ridley Noah flyer schreef: ↑08 jun 2018 17:31 Vandaag dan eindelijk opgehaald.
Toch gek.
Bij mij staan de plaatjes goed.