Titanium fietsen
Bij het aanschouwen van een Baum frame vallen me altijd wat dingen op, maar " gay" nog nooit....
Ben ook eigenlijk totaal niet gefocust op dat soort kwalificaties, interesseert me niet.
De kleuren zijn zeker biezonder, maar ik ben er nog niet uit of ik er zelf op zou willen rijden.
Ben ook eigenlijk totaal niet gefocust op dat soort kwalificaties, interesseert me niet.
De kleuren zijn zeker biezonder, maar ik ben er nog niet uit of ik er zelf op zou willen rijden.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Wat voor kwalificatie is “rete gay” ?
Onwijs mooi?
Matig mooi?
Redelijk?
Had liever een finex canyon gezien?
Onwijs mooi?
Matig mooi?
Redelijk?
Had liever een finex canyon gezien?
-
- Forum-lid
Ach jongens, Sloeren is gewoon jaloers.
Geen aandacht verder aan schenken.
Super mooie fiets en kleur! Veel plezier ermee!
Toen ik zag wat de favoriete expresso-bar van de voorvork is kreeg ik een beetje jeuk, maar toen bleek dat zelfs de kat in de kleuren van de fiets was meegespoten ging er iets in mijn hoofd kapot, kon ik me blijbaar niet meer inhouden. Het staat vreselijk ver van mijn eigen fietsbeleving af.Pitti Carabinieri schreef: ↑06 jun 2018 08:28 Ach jongens, Sloeren is gewoon jaloers.
Hoe dan ook: ik heb er wel spijt van want het klinkt veel negatiever dan ik het bedoelde en er wordt al veel te veel zuur gedaan in deze wereld: sorry.
-
- Forum-lid
Die kat lakken was wel wat lastiger dan gedacht, eerlijk is eerlijk.
mensen rijden toch op "mooie" fietsen, of plaatsen fotos van hun "mooie" fiets op fora om hun ego te laten aanvullen. een soort zelfverheerlijking net als bv strava.
het lijkt me natuurlijk en we doen er allemaal een beetje aan mee, super lekker om daarin te roeren.
dus..... +1 voor sloeren.
ik dacht aan: "beetje kitsch, maar ach its in the name"
het lijkt me natuurlijk en we doen er allemaal een beetje aan mee, super lekker om daarin te roeren.
"om hun ego te laten aanvullen" - die kan rechtstreeks naar het taaltopicTKMP schreef: ↑06 jun 2018 13:25 mensen rijden toch op "mooie" fietsen, of plaatsen fotos van hun "mooie" fiets op fora om hun ego te laten aanvullen. een soort zelfverheerlijking net als bv strava.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Misschien beter niet reageren maar toch wat een duffe / afgunstige opmerking, werkelijk !TKMP schreef: ↑06 jun 2018 13:25 mensen rijden toch op "mooie" fietsen, of plaatsen fotos van hun "mooie" fiets op fora om hun ego te laten aanvullen. een soort zelfverheerlijking net als bv strava.
Juist leuk om op een forum zo een fietsen te mogen zien. Persoonlijk zie ik zo een fietsen graag, niet standaard en niet de zoveelste ......wat ook mooi kan zijn!
YFood !!!