Dat is bijzonder Jordy, want voor mij is een nieuwe besteld zonder extra kosten. Ook niet voor verzenden. Ik vond dat juist zo'n prima service. Vreemd dat ze jou dan wel eea in rekening hebben gebracht.JordyFr schreef: ↑07 jun 2018 09:17 Is mij ook gebeurd, ik heb toen in de chat gevraagd of ze niet meteen 2 nieuwe konden sturen maar dat deden ze niet.
Ging er daarom vanuit dat het gratis vervangen werd (had de fiets pas 3 dagen) maar kreeg een paar weken daarna een rekening thuis met geloof ik 5 euro voor het onderdeel en 8 euro verzendkosten... Dan hadden ze er ook wel 2 kunnen sturen lijkt me als het toch geld ging kosten
Sinsdien heb ik dat ding gewoon helemaal niet meer vastgedraaid, dat vastdraaien is alleen zodat je het stuur kunt demonteren en weer monteren zonder dat je het opnieuw moet richten
Canyon
Iemand ervaring met de Canyon sponsordeals? Ik heb helaas geen wedstrijdlicentie, alleen ik zou graag een Ultimate AL SLX frameset willen opbouwen. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
In ruil voor een passende vergoeding uiteraard of misschien een nieuwe fietsmaat mocht iemand van jullie in Amsterdam zitten!
https://www.canyon.com/nl/service/sponsoring/
In ruil voor een passende vergoeding uiteraard of misschien een nieuwe fietsmaat mocht iemand van jullie in Amsterdam zitten!
https://www.canyon.com/nl/service/sponsoring/
-
- Forum-lid
Ik heb sinds kort een Canyon Aeroad di2.
Mijn remmen brullen echt bij het afdalen.
Heeft hier nog iemand last van??
Heb al andere wielen, remblokken enz getest..
Heb je je remmen goed afgesteld?
https://youtu.be/VO77mbB8w7I
Kaartje meenemen voor het afstellen van de blokjes helpt tegen eventuele geluidjes. Althans bij mij
https://youtu.be/VO77mbB8w7I
Kaartje meenemen voor het afstellen van de blokjes helpt tegen eventuele geluidjes. Althans bij mij
-
- Forum-lid
jorditheunissen schreef: ↑07 jun 2018 22:31 Ik heb sinds kort een Canyon Aeroad di2.
Laatst gewijzigd door Supersix3_Raf op 08 jun 2018 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Inremmen van blokken is toch alleen relevant voor schijfremmen?
Als velgremmen veel herrie maken staan ze of net niet lekker afgesteld (klein beetje schuin in de rijrichting is goed). Ofwel ze zijn smerig. Misschien dat carbonvelgen met andere blokken nog wat makkelijker herrie maken.
Als velgremmen veel herrie maken staan ze of net niet lekker afgesteld (klein beetje schuin in de rijrichting is goed). Ofwel ze zijn smerig. Misschien dat carbonvelgen met andere blokken nog wat makkelijker herrie maken.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Inderdaad, ik had dit niet gezien. Heb zelf een Disc versie, vandaar mijn reactie alsof er schijfremmen op staan.... mijn excuses.MarkVeenstra schreef: ↑08 jun 2018 09:13 Inremmen van blokken is toch alleen relevant voor schijfremmen?
Een tijdje geleden stond hier een afbeelding van de alu versie van de Grail.
Heeft iemand dat plaatje nog staan? Ik vind het niet meer.
En heeft iemand nog nieuws over een datum dat de fiets verkocht zal worden?
Heeft iemand dat plaatje nog staan? Ik vind het niet meer.
En heeft iemand nog nieuws over een datum dat de fiets verkocht zal worden?
Giant TCR Advanced Pro 1 disc 2020
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
Kona Rove NRB DL 2018
Fairlight Strael 2.0
- vlakkebergen.nl
- Forum-lid
Een nieuwe reeks aan Inflites is gisteren gepresenteerd. Ze staan al op de site. Nieuwe instapper is de Inflite AL met SRAM Apex voor 1399 euro.
Daarnaast is er een nieuwe carbon frame, Canyon heeft een "X' weggehaalt uit de naam van het nieuwe frame (waarschijnlijk 10% zwaarder en 10% minder stijf zoals normaal bij Canyon). Goedkoopste versie kost 1999 euro (met Rival) duurste is 3599 euro met Ultegra Di2.
De SLX wordt nog maar in een versie verkocht, met Red E-tap.
Het valt op dat Canyon de SLX nu een beetje laat vallen en zich haast volledig richt op de SL, misschien was de SLX te duur in productie? Naast de Stealth look en dat imho lelijk geel nu ook het rood/blauw(zwart?) waar MvdP afgelopen jaar al op reed.
Ben benieuwd of de Inflite gaat aanslaan nu de prijzen wat lager zijn, of dat mensen toch niet over het aparte design heen kunnen stappen.
Daarnaast is er een nieuwe carbon frame, Canyon heeft een "X' weggehaalt uit de naam van het nieuwe frame (waarschijnlijk 10% zwaarder en 10% minder stijf zoals normaal bij Canyon). Goedkoopste versie kost 1999 euro (met Rival) duurste is 3599 euro met Ultegra Di2.
De SLX wordt nog maar in een versie verkocht, met Red E-tap.
Het valt op dat Canyon de SLX nu een beetje laat vallen en zich haast volledig richt op de SL, misschien was de SLX te duur in productie? Naast de Stealth look en dat imho lelijk geel nu ook het rood/blauw(zwart?) waar MvdP afgelopen jaar al op reed.
Ben benieuwd of de Inflite gaat aanslaan nu de prijzen wat lager zijn, of dat mensen toch niet over het aparte design heen kunnen stappen.
- vlakkebergen.nl
- Forum-lid
Is een Abus Gamechanger met Canyon logo toch?