Een vermogensmeter aanschaffen [vragen, tips en ervaringen]
In the long run is het net zo duur, want het gaat gewoon 2,3x langer mee. Reken ook je eigen tijd!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb je nog mazzel. Voor mijn Colnago zou ik €98 kwijt zijn volgens mij....
https://www.c-bear.com/nl/products/bott ... 2-sram-gxp
https://www.c-bear.com/nl/products/bott ... 2-sram-gxp
Less is bore
C Bear is absoluut het geld waard. Ik heb op mijn Holdsworth C bear lagers op de SRM crank en C Bear derailleur wieltjes - als ze vervangen moeten worden komen ze zeker weer terug.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik rij al jaren met een standaard Sram GXP setje rond van 2 tientjes, nu wel eens tijd voor vervanging, maar ik zie niet echt de toegevoegde waarde in het geval van BB86. BB90 is misschien een ander verhaal?
-
- Forum-lid
Mijn allerlaatste vraagje voor ik ze ga bestellen; na contact op te nemen met c-bear zeiden ze mij dat ze enkel de lagers leveren. Passen deze lagers gewoon op de standaardcup?
Zo ja, dan moet ik enkel de lagers eruit kloppen en de nieuwe erin persen.
Zo ja, dan moet ik enkel de lagers eruit kloppen en de nieuwe erin persen.
Vraagje over vermogensmetingen. Als je een meting op de linkercrank hebt, zal deze dan een waarde weergeven (op de Garmin) die rond de daadwerkelijke waarde ligt? Dus als ik bijvoorbeeld ongeveer 220w trap, deze enigzins fluctueert tussen 200 en 240?
Ongeacht welke type/merk ik heb?? Bedankt!
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...
In tegenstelling tot de Garmin 110W (ipv dat vermogen linker been te verdubbelen) zou weergeven bedoel je?laurens87 schreef: ↑11 jun 2018 11:04 Vraagje over vermogensmetingen. Als je een meting op de linkercrank hebt, zal deze dan een waarde weergeven (op de Garmin) die rond de daadwerkelijke waarde ligt? Dus als ik bijvoorbeeld ongeveer 220w trap, deze enigzins fluctueert tussen 200 en 240?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Op je display zie je wat je trapt, aantal seconden van meting kan je instellen daar zie je dan het gemiddelde van(Stages)laurens87 schreef: ↑11 jun 2018 11:04 Vraagje over vermogensmetingen. Als je een meting op de linkercrank hebt, zal deze dan een waarde weergeven (op de Garmin) die rond de daadwerkelijke waarde ligt? Dus als ik bijvoorbeeld ongeveer 220w trap, deze enigzins fluctueert tussen 200 en 240?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ja, iedere PM heeft dit.