Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Overpriced valt mee. Rapha in de sale is net zo duur en soms zelfs goedkoper dan andere premium-merken. Kwaliteit is dik in orde behalve de Core-lijn wat Aliexpress-troep is. De maatvoering is echt geen touw aan vast te knopen zoals uit het relaas van DDX wel blijkt.
Nieuwe website vind ik een tamelijk groot drama overigens!
Nieuwe website vind ik een tamelijk groot drama overigens!
-
- Forum-lid
Grappig om te lezen, Ik heb zelf een broek en shirt van de core lijn alsmede van de classic. Maar ik zou de core lijn zeker niet bestempelen als troep ik vind de broek super zitten en ook het shirt is prima. En qua kwaliteit zit het wel goed misschien niet zo mooi als de classic maar daar was de prijs ook naar.
Bij mij lieten de letters binnen 1 wasbeurt los. Ook zaten er al snel 2 kleine gaatjes in de stof, zonder aanwijsbare reden. Ik heb contact gezocht met Rapha en ter compensatie hebben ze me een Wiggins-broek gestuurd (is zelfde broek). Ook daar lieten de letters al snel los.
Shirt had een rits die vrijwel meteen al lastig ging en de pasvorm vond ik matig. Snel op MP verkocht.
Voor de broek heb ik net geen 100 euro betaald, voor dat geld koop je ook een Mille van Assos die qua stof en afwerking echt stukken beter is.
Shirt had een rits die vrijwel meteen al lastig ging en de pasvorm vond ik matig. Snel op MP verkocht.
Voor de broek heb ik net geen 100 euro betaald, voor dat geld koop je ook een Mille van Assos die qua stof en afwerking echt stukken beter is.
-
- Forum-lid
Klinkt niet goed, ik heb de set met flinke korting gekocht was volgens mij iets van 110 totaal. Tot nu toe houd het zich prima na 3 a 4 maanden intensief gebruik. Over de pasvorm van het shirt ben ik het met je eens dat kan beter. De mille van Assos heb ik ook maar ik vind die zwevende zeem niet helemaal mijn ding dus die gebruik ik wat minder. En ook de grippers om de benen vind ik niet top broek kruipt daardoor wat omhoog.
De Core lijn van Rapha heb ik geen klachten over, de broek zit me echter niet echt lekker dus die gaat binnenkort op MP maar verder prima spul.
Rapha is wel kwaliteits spul, heb een broek, classic, die draag ik al 7 jaar en de zeem is nog perfect rest wordt wel minder.
Rapha is wel kwaliteits spul, heb een broek, classic, die draag ik al 7 jaar en de zeem is nog perfect rest wordt wel minder.
YFood !!!
-
- Forum-lid HC
Mooi. En dan weer stoere avonturen beleven
Dat duurt nog even, hoor. De bouwlijst van Bart is aardig vol.
Maar dan heb ik alle tijd voor het uitzoeken van onderdelen.
Ik maak vanavond mijn oldskool Giant (lees: 23mm bandjes, velgremmen) maar eens rijklaar.
Maar dan heb ik alle tijd voor het uitzoeken van onderdelen.
Ik maak vanavond mijn oldskool Giant (lees: 23mm bandjes, velgremmen) maar eens rijklaar.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander