Stages Powermeter
En wat was uiteindelijk Stages hun antwoord na de foto's gezien te hebben?
Tevens. Hoe gaat het met je nieuwe Stages batterij verbruik?
Tevens. Hoe gaat het met je nieuwe Stages batterij verbruik?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Het is een hele tijd geleden dan Zorro de vraag stelde over batterijgebruik, maar ik wil de vraag nog een keer boven water halen.
Heer Jans heeft inmiddels zijn 3e Stages retour gezonden omdat hij niet meer dan 35 uur met een batterij doet.
Zijn er mensen die wel, laten we zeggen er ruim 100 uur mee kunnen rijden? (Stages geeft 200 uur op).
Dit jaar zo'n 100 uur gefietst op mijn racer met stages, inmiddels net batterij nr 3 erin gedaan. Dus zo'n 50 uur per batterij, erg matig dus...Jans schreef: ↑15 jun 2018 10:03Het is een hele tijd geleden dan Zorro de vraag stelde over batterijgebruik, maar ik wil de vraag nog een keer boven water halen.
Heer Jans heeft inmiddels zijn 3e Stages retour gezonden omdat hij niet meer dan 35 uur met een batterij doet.
Zijn er mensen die wel, laten we zeggen er ruim 100 uur mee kunnen rijden? (Stages geeft 200 uur op).
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
Ik heb genoteerd wanneer ik de batterij voor het laatst vervangen heb maar ik zit nu zeker op 50 uur en de batterij (zonet even gekeken met de Stages app) is nog helemaal vol (al werkt die indicator in drie stappen dus het kan zomaar plots naar 2/3 gaan vandaag of morgen).
Ik houd het in de gaten.
Ik houd het in de gaten.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Zit nu op iets meer dan 100u (left) en nog lang niet leeg. Weliswaar nieuw model gekregen na drop outs bij mijn vorige (gratis ondanks buiten garantie). Best wel tevreden van Stages, en zeker van hun customer service.Jans schreef: ↑15 jun 2018 10:03Het is een hele tijd geleden dan Zorro de vraag stelde over batterijgebruik, maar ik wil de vraag nog een keer boven water halen.
Dat is hier de ervaring dus niet. Er zijn Lidl batterijen in geweest (die uit tests altijd als zeer goed komen), maar ook "merk" batterij, maar het maakte niets uit.
Als aanvulling, hij is bij Mantel gekocht en die zijn zeer meewerkend. Nu besloten is geen Stages meer te willen, komt het geld retour.
Stages zelf reageert niet op vragen.
-
- Forum-lid
Met GP batterijen gaat het prima. De Garmin geeft wel vaak een seintje dat de batterij bijna leeg is, alleen schijnt dat een bug te zijn in de Garmin software.