Tik in fiets
Volgens mij wil je gewoon een nieuwe fiets
-
- Forum-lid
Haha dat zou ik, mijn vrouw dan tenminste, bijna overwegen maar de fietsen zijn eigenlijk nog gewoon te goed dus wil ik ze niet wegdoen maar een tik vind ik echt vreselijk irritant.
Eigenlijk dus liever nog niet.
Eigenlijk dus liever nog niet.
Mijn fiets tikte ook bij (staand) aanzetten.
Bij mij is door de FM de body vervangen (cassette ingevreten en lagers gaar) en toen was de tik weg.
Helaas nu, na twee maanden is de tik weer terug....
Ergo, mijn zoektocht gaat ook verder.
Bij mij is door de FM de body vervangen (cassette ingevreten en lagers gaar) en toen was de tik weg.
Helaas nu, na twee maanden is de tik weer terug....
Ergo, mijn zoektocht gaat ook verder.
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
-
- Forum-lid
Die heb ik ook al vervangen. Alleen het frame is nog origineel haha.
-
- Forum-lid
Nee niets van dit alles, naven, body, bottom bracket vervangen omdat ik een tik had. Het was nog helemaal niet versleten maar ik wist niet waar ik het moest zoeken. Ook de wielen verwisseld maar ook dat hielp niet.
Snelheid sensor heb ik niet dus die kan het niet zijn.
Snelheid sensor heb ik niet dus die kan het niet zijn.
-
- Forum-lid
Ik heb geen schoenplaatjes, het zijn dan ook geen racefietsen maar Trek X700 reisfietsen.
-
- Forum-lid
Ik zal het moeten opgeven. Alles wat draait vervangen, ook de trapas omgewisseld met de fiets van mijn vrouw. Alles nog eens nagelopen zoals bidonhouders, spatborden, tassendragers voor en achter alles zit vast en maakt geen geluid. Maar het tikken blijft zeker zoals nu met dit droge weer. Dus mocht iemand nog een tip hebben.........