Vandaag gefietst in 2018
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag door Brabant gefietst toen ik in Vlierden stopte om paarden te fotograferen spraak mij een vrouw aan. Het was Jans. Zij was op bezoek in Brabant bij familie. Wij hebben nog een hele tijd gezellig gekletst.
Was echt leuk om haar te leren kennen.
Toen ik thuis was stonden er 80 km op de teller.
Ghost Nivolet 6LC
95 km gedaan vandaag, ik was Bilthoven nog niet uit of ik kwam @FredMTB tegen. Beetje in de buurt gebleven en wat lusjes gemaakt rond Lage Vuursche en Soest.
Om 12:13 present op het schoolplein om de 2 muizen op te halen, netjes met 2 min speling dus
Om 12:13 present op het schoolplein om de 2 muizen op te halen, netjes met 2 min speling dus
-
- Forum-lid
Vandaag een rondje gedaan van 130km in zuid/oost Friesland. Best veel wind en de zon kwam er niet echt door.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Dat kán geen toeval meer zijn. Zij zit toch meestal in Frankrijk, en jij komt bijna nooit zover Noord-Brabant in. En dan nog daarbij te bedenken dat jullie elkaars meest trouwe reageerders zijn.Sweety2008 schreef: ↑20 jun 2018 16:25 Vandaag door Brabant gefietst toen ik in Vlierden stopte om paarden te fotograferen spraak mij een vrouw aan. Het was Jans. Zij was op bezoek in Brabant bij familie. Wij hebben nog een hele tijd gezellig gekletst.
-
- Forum-lid HC
avondrondje van 55 km, lekker weer maar wat een wind!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik had vandaag iets meer tijd in wilde een keer richting Vlierden en moet zeggen deze kant van Brabant is heel erg mooi da zal ik zeker vaker rondrijden.robbebopper schreef: ↑20 jun 2018 20:38Dat kán geen toeval meer zijn. Zij zit toch meestal in Frankrijk, en jij komt bijna nooit zover Noord-Brabant in. En dan nog daarbij te bedenken dat jullie elkaars meest trouwe reageerders zijn.Sweety2008 schreef: ↑20 jun 2018 16:25 Vandaag door Brabant gefietst toen ik in Vlierden stopte om paarden te fotograferen spraak mij een vrouw aan. Het was Jans. Zij was op bezoek in Brabant bij familie. Wij hebben nog een hele tijd gezellig gekletst.
Ghost Nivolet 6LC
Die wind had ik ook gemerkt. Ik moest gewoon moeite doen om sneller te rijden dan de rondjes over de Posbank en in de Ardennen van de afgelopen weken .
(zal ook wel een beetje te maken hebben met de motivatie als je weer je vaste rondje vlak bij huis gaat doen)
(zal ook wel een beetje te maken hebben met de motivatie als je weer je vaste rondje vlak bij huis gaat doen)
Campagnolo Ultra Dork
Het waaide akelig hard, harder dan de op buienradar getoonde windkracht 3 als je het mij vraagt. Op de terugweg vanuit het werk in Zutphen naar Didam had ik alleen maar wind tegen, maar het kostte me aardig moeite om überhaupt boven de 30 km/u uit te komen. Uiteindelijk kwam het daggemiddelde toch nog op een redelijk nette 30,7 km/u.
, het was windkracht 4 hier aan de kust - dus windkracht 3 in het binnenland zou kunnen kloppen. En lekker belangrijk je snelheid Wattage is belangrijker en liegt niet
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Gemiddeldes... ik zie ze graag, de Strava ritten van een aantal mensen die in het weekend, in een grote groep verschuild, langs het kanaal gaan 'vlammen'. In de titel van de rit staat dan iets als 'Knallen met de club... 36,37853km/h gemiddeld... '. Leuk voor bij de koffie achteraf maar als maatstaf voor het vormpeil natuurlijk totaal nietszeggend.