Geen reclame, oprecht bedoeld om te delen met de liefhebbers van wielerkleding van onafhankelijke aanbieders.
"Victory Chimp" betreft een nieuw kledingmerk uit Noord-Ierland.
Ze brengen hun eerste collectie uit middels een Kickstarter campagne. Het doel is reeds (ruim) behaald, dus de kit komt er (september 2018).
Aanrader!
https://www.kickstarter.com/projects/vi ... rm=victory
Victory Chimp
-
- Forum-lid
- devriesman
- Forum-lid
Hier zou ik ook een account voor aanmaken.
-
- Forum-lid
Ja, want ik ben de Nederlandse afgezant van dit Noord-Ierse merk.. Doeber
-
- Forum-lid
Doeber?
- devriesman
- Forum-lid
Gaan we elkaar nu uitschelden?
Ga je gang zou ik zeggen.
Als je maar niet denkt dat ik als een aap verkleed op de fiets ga zitten.
Ga je gang zou ik zeggen.
Als je maar niet denkt dat ik als een aap verkleed op de fiets ga zitten.
Lief houden jongens .
Hooguit heeft de topicstarter belang bij het slagen van de Kickstarter campagne omdat hij dan een beter product krijgt .
Ziet er uit als sterk geinspireerd door MAAP. Ondanks dat ik ook wel veel kleding online koop, vind ik het bij dit soort merken altjid lastig in te schatten wat de kwaliteit is: Is het een basic teamwear variant met leuke print, of is de kwaliteit van het shirt zelf ook nog erg goed?
Hooguit heeft de topicstarter belang bij het slagen van de Kickstarter campagne omdat hij dan een beter product krijgt .
Ziet er uit als sterk geinspireerd door MAAP. Ondanks dat ik ook wel veel kleding online koop, vind ik het bij dit soort merken altjid lastig in te schatten wat de kwaliteit is: Is het een basic teamwear variant met leuke print, of is de kwaliteit van het shirt zelf ook nog erg goed?
De zoveelste Rapha/MAAP kloon. Next please!