Inherent aangezien je anders vermogen niet kunt berekenen.
Een vermogensmeter aanschaffen [vragen, tips en ervaringen]
Heren,
Ik heb mede op jullie advies de knoop doorgehakt en een p2m NGeco met Rotor 3d24 crankset besteld.
Deze komt spoedig binnen en nu ben ik de spullen aan het verzamelen voor de montage.
Ik heb via p2m ook de Rotor tool voor de lockring meebesteld dus dat is geen probleem. Nu echter het volgende:
Online (youtube) vind ik dat de lockring het beste kan worden behandeld met Loctite 638 zodat deze niet loskomt? Nu heb ik wel Loctite 648 (lagere viscositeit, dus dikker spulli) op voorraad in de schuur, ooit ergens voor de auto gebruikt oid. Ik neem aan dat dit ook wel gebruikt kan worden? Graag jullie advies.
En ik kon ook weinig vinden over het invetten van de trapas zelf. Mijn gedachte was om hiervoor wit vet of kogellagervet te gebruiken. Is dit correct?
Ik heb mede op jullie advies de knoop doorgehakt en een p2m NGeco met Rotor 3d24 crankset besteld.
Deze komt spoedig binnen en nu ben ik de spullen aan het verzamelen voor de montage.
Ik heb via p2m ook de Rotor tool voor de lockring meebesteld dus dat is geen probleem. Nu echter het volgende:
Online (youtube) vind ik dat de lockring het beste kan worden behandeld met Loctite 638 zodat deze niet loskomt? Nu heb ik wel Loctite 648 (lagere viscositeit, dus dikker spulli) op voorraad in de schuur, ooit ergens voor de auto gebruikt oid. Ik neem aan dat dit ook wel gebruikt kan worden? Graag jullie advies.
En ik kon ook weinig vinden over het invetten van de trapas zelf. Mijn gedachte was om hiervoor wit vet of kogellagervet te gebruiken. Is dit correct?
Stuur P2M zelf eens een mail, zijn heel behulpzaam als het op service aankomt.
Op de trapas zelf kun je wat lagervet doen, strikt noodzakelijk is het niet.
Op de trapas zelf kun je wat lagervet doen, strikt noodzakelijk is het niet.
Hoi havana,
Bedankt voor je snelle reactie! Dit heb ik gedaan en zij geven aan dat ik overal Loctite 243 op kan smeren.
Nu is 243 een borgmiddel dus dit advies trek ik in twijfel (heb dit gisteren nogmaals gevraagd aan ze, nog geen reactie).
Mijn vraag is nu dus eigenlijk of 648 een goed alternatief is voor 638 omdat het wat dikker is, wellicht kan het ook zonder Loctite op de lockring? Of is dit risicovol vanwege loslopen van de spider?
Bedankt voor je snelle reactie! Dit heb ik gedaan en zij geven aan dat ik overal Loctite 243 op kan smeren.
Nu is 243 een borgmiddel dus dit advies trek ik in twijfel (heb dit gisteren nogmaals gevraagd aan ze, nog geen reactie).
Mijn vraag is nu dus eigenlijk of 648 een goed alternatief is voor 638 omdat het wat dikker is, wellicht kan het ook zonder Loctite op de lockring? Of is dit risicovol vanwege loslopen van de spider?
Lijkt me geen probleem. Andersom wel trouwens.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40162
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Binnenblad 38t voor een Quarq compact NHB: https://www.bike24.com/1.php?content=8; ... ;orderby=2
Dit past toch?
Dit past toch?
Less is bore
Volgens mij wel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40162
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Kan verder alleen 36t vinden dus dit lijkt beste gok.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40162
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Vraagje:
In Garmin connect staat de regel Max.gem.vermogen(20min). Is dit als 20min voluit gaat dan gelijk je ftp?
In Garmin connect staat de regel Max.gem.vermogen(20min). Is dit als 20min voluit gaat dan gelijk je ftp?
Less is bore