Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
De Mille is ook €100 bij Salden.
Is deze echt identiek aan de NeoPro en hebben ze alleen de naam veranderd?
Is deze echt identiek aan de NeoPro en hebben ze alleen de naam veranderd?
-
- Forum-lid
Bontrager Flashcharger fietspomp , Bontrager Transmittr , Bontrager ion 800 RT & Blendr montage , Bontrager Flare RT , XLC allu PDM14 pedalen , 2 Knog Oi fietsbellen , een normaal Flare R achterlampje (zonder remote functie) en nog wat klein spul
Cannondale Badboy SLX
Trek Farley 5
Trek Farley 5
Je hebt een goede pomp gekochtDennis1987 schreef: ↑27 jun 2018 21:19 Bontrager Flashcharger fietspomp , Bontrager Transmittr , Bontrager ion 800 RT & Blendr montage , Bontrager Flare RT , XLC allu PDM14 pedalen , 2 Knog Oi fietsbellen , een normaal Flare R achterlampje (zonder remote functie) en nog wat klein spul
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Ze zullen ongetwijfeld roepen dat de Mille nu 23% stijver is en 13% cooler, maar ik kan geen verschillen ontdekken.
-
- Forum-lid HC
Had zo'n NeoPro gekocht toen die uitkwam en na 3 ritten weer verkocht omdat ik de nieuwe zeem een verschrikking vond. Afgelopen week de Mille gepast, wel een maat kleiner de Uno s5, en die kleinere maat zat eigenlijk wel prima. Denk dus dat ik gewoon een te grote maat had of dat de Mille beter aansluit/groter uitvalt. Hoop niet dat ie er stijver van wordt.
In afwachting hiervan, kan niet wachten tot ie komt, paar kleine aanpassingen (50T voorblad, bidonhouders erop, pedalen erop) en ik kan weer voor enige tijd vooruit. Ben benieuwd of ik met de std stuurbreedte en stuurpenlengte vooruit kom/kan, maar swa ook dat is nog altijd snel aangepast.
- Marcopfiets
- Forum-lid
Vandaag twee shimano 8 speed hg50 cassettes 13-23 binnen gekregen. Futurum wist me te melden dat deze niet meer te bestellen waren. Erg jammer dat shimano ze kennelijk niet meer maakt (al vertelden ze me op twitter wat anders).omdat het de enige 8speed cassettes op de markt zijn met opeenvolgend een 15/16/17 tandwiel, wat mooi combineert met mijn 48 voor. Dus nu voor terug naar 42 of 44 met een 13/14/15 maar dan heb ik niet echt een verzet meer voor harde meewind. Een kijken of Miche wat is. Weet iemand een winkel met een uitgebreid Miche assortiment?
Marcopfiets schreef: ↑28 jun 2018 20:45 Weet iemand een winkel met een uitgebreid Miche assortiment?
http://www.ivgeo.nl
Kan volgens mij ook vaak zaken bestellen die niet op zijn site staan.
- Marcopfiets
- Forum-lid
Thx Bookmark gemaaktHanz Bé schreef: ↑28 jun 2018 21:45Marcopfiets schreef: ↑28 jun 2018 20:45 Weet iemand een winkel met een uitgebreid Miche assortiment?
http://www.ivgeo.nl
Kan volgens mij ook vaak zaken bestellen die niet op zijn site staan.
2 flesjes Prolink Progold.
Erg fijn smeermiddel maar lastig te krijgen. All4bikes.be verkoopt het maar rekent hoge verzendkosten (9,95€). Door te delen met een fietsmaat valt het nog mee.
Erg fijn smeermiddel maar lastig te krijgen. All4bikes.be verkoopt het maar rekent hoge verzendkosten (9,95€). Door te delen met een fietsmaat valt het nog mee.