Hij staat in elk geval op mijn wenslijstje voor 2019. En ik heb me zojuist ingeschreven voor Borders of Belgium dus als ik dat uitrijd heb ik een goede positie voor de inschrijving
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
In 2015 zat het aantal inschrijvingen nipt onder de limiet. Dit nadat iedereen zijn kwalificaties had afgerond.henkv schreef: ↑19 jan 2018 23:32 Ivo, zaten ze de vorige keer over de limiet? Ik herinner me van 2011 dat hun gedachtte overschrijving van het aantal inschrijvingen enorm zou zijn. resultaat was minder inschrijvingen dan verwacht. Hebben ze in 2015 inschrijvingen moeten schrappen?
PBP is natuurlijk vanwege zijn historie een smaakmaker maar er zijn zo ontzettend veel meer interessantere ritten te rijden....
Je kan je gewoon inschrijven voor een brevet. Aan de start krijg je een brevetkaart, en als je die aan de finish weer volledig ingevuld inlevert, wordt hij gehomologeerd.McMiGHtY schreef: ↑29 jun 2018 16:57 Vraagje.. Het is mij nog niet echt duidelijk. De beste manier om je te kwalificeren is:
- In 2018 nog een 300km en een 400km brevet rijden.
- In 2019 een 200km, 300km, 400km en een 600km rijden.
Klopt dit?
En qua brevetten rijden in Nederland, ben ik verplicht om lid te worden van de Randonneur Club? (https://www.randonneurs.nl/ )? Of hoe werkt dit?
Kan ik gewoon inschrijven voor een brevet, deze rijden en laten homologeren?
En qua inschrijven:
Door een 300km brevet in 2018 kan ik inschrijven vanaf 25 februari 2019.
Door een 400km brevet in 2018 kan ik inschrijven vanaf 11 februari 2019
klopt dit?