Tour 2018
-
- Forum-lid
''Voorlopig'' morgen zal het wel over zijndaniel1975 schreef: ↑02 jul 2018 15:57 ASO heeft startverbod ingetrokken.
Wat een aanfluiting zeg.
Edit: en eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin meer om de tour te kijken. Die schijnheilige kop van froome achter de lawyertrain; ik zit er niet op te wachten.
Het voelt allemaal zo verrot en corrupt dat de echte lol er vanaf is voorlopig.
Hoe win ik een tour? Je puft er op los, geen probleem. Je valt, loop een stuk zonder fiets en verliest een pak tijd, geen probleem die verloren tijd telt niet. Je valt en komt op achterstand, geen probleem, we doen gans het peleton wel wachten. Ploegmaats die vallen, geen probleem we doen het peleton wel wachten. Tegenstanders vallen? (Porte o.a.), geen probleem we koersen voort..enz..
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Geen Kelderman in de ploegentijdrit is wel een aderlating voor Sunweb. Niks ten nadele van Ten Dam, maar ik denk dat hij in de Tour flink tekort komt bergop in het huidige peloton. Dat ie een hoop ervaring meeneemt compenseert dat weer ten dele natuurlijk!
Hij is daarnaast wel een van de beste maatjes van TD en vertrouwenspersoon, onderschat dat niet. Moraal doet veel met een renner en zou best wel eens een zware toer kunnen worden. Uiteraard is fietsend Kelderman van een heel ander nivo en die gaat zeker gemist worden. "Gelukkig" doet Kris Vroem mee, dus TD hoeft eigenlijk alleen maar Poelsje en Geraint te volgen, dan komt het podium wel goed.
Meeste vuurwerk verwacht ik toch van Landa en AV. En ik hoop van ganser harte dat het tuinornament van Movistar na de eerste week ook nog binnen de minuut staat, anders zou die wel eens kind van de rekening kunnen worden daar.
Meeste vuurwerk verwacht ik toch van Landa en AV. En ik hoop van ganser harte dat het tuinornament van Movistar na de eerste week ook nog binnen de minuut staat, anders zou die wel eens kind van de rekening kunnen worden daar.
In de ploegentijdrit gaat SKY schroeien en ik vrees dat dan de kaarten al grotendeels geschud zijn.
Het enige wat hoop zou kunnen geven is heel slecht weer in etappe 10.... dus kaarsjes aansteken bij alle Mariakapelletjes die je tegenkomt
Het enige wat hoop zou kunnen geven is heel slecht weer in etappe 10.... dus kaarsjes aansteken bij alle Mariakapelletjes die je tegenkomt
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
----- off topic ------
Al die afkortingen en grappig bedoelde bijnamen zijn echt gruwelijk irritant, komt de leesbaarheid van je stuk bepaald niet ten goede, (TD = Ten Dam, Thomas Dekker of Tom Dumoulin?... bijvoorbeeld...) Je bent overigens niet de enige op dit forum, maar goed het zal wel aan mij liggen.
---------------------
Maar inhoudelijk ben ik het wel met je eens dat een goede SKY trein erg gunstig is voor Tom Dumoulin. Al hoop ik persoonlijk dat Valverde en Froome de kasseienetappe niet overleven.
Al die afkortingen en grappig bedoelde bijnamen zijn echt gruwelijk irritant, komt de leesbaarheid van je stuk bepaald niet ten goede, (TD = Ten Dam, Thomas Dekker of Tom Dumoulin?... bijvoorbeeld...) Je bent overigens niet de enige op dit forum, maar goed het zal wel aan mij liggen.
---------------------
Maar inhoudelijk ben ik het wel met je eens dat een goede SKY trein erg gunstig is voor Tom Dumoulin. Al hoop ik persoonlijk dat Valverde en Froome de kasseienetappe niet overleven.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Anton Geesink zal gaan doen deze tourel_loco schreef: ↑03 jul 2018 09:12 Al die afkortingen en grappig bedoelde bijnamen zijn echt gruwelijk irritant, komt de leesbaarheid van je stuk bepaald niet ten goede, (TD = Ten Dam, Thomas Dekker of Tom Dumoulin?... bijvoorbeeld...) Je bent overigens niet de enige op dit forum, maar goed het zal wel aan mij liggen.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
TD is duidelijk
De andere TD jetset er op los, en de andere TD is LtD.
Verder heb je zeker een puntje haha.
Jammer dat Kelderman er in de TTT niet bij is, scheelt toch wel wat pk met Ten Dam.
Stond Bouhani nog op de lijst van zijn ploeg dan? Die moest toch aansprekende resultaten kunnen overleggen?
Tenenkrommende voorstelfilmpjes van alle ploegen zeg...
De andere TD jetset er op los, en de andere TD is LtD.
Verder heb je zeker een puntje haha.
Jammer dat Kelderman er in de TTT niet bij is, scheelt toch wel wat pk met Ten Dam.
Stond Bouhani nog op de lijst van zijn ploeg dan? Die moest toch aansprekende resultaten kunnen overleggen?
Tenenkrommende voorstelfilmpjes van alle ploegen zeg...
-
- Forum-lid HC
Die leeft niet meermrcoffee schreef: ↑03 jul 2018 09:33Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Anton Geesink zal gaan doen deze tourel_loco schreef: ↑03 jul 2018 09:12 Al die afkortingen en grappig bedoelde bijnamen zijn echt gruwelijk irritant, komt de leesbaarheid van je stuk bepaald niet ten goede, (TD = Ten Dam, Thomas Dekker of Tom Dumoulin?... bijvoorbeeld...) Je bent overigens niet de enige op dit forum, maar goed het zal wel aan mij liggen.