Cannondale
- Infinito GB
- Forum-lid
Of de OltreXR4
Cervelo S3 is ook niet lelijk. En zelfs een Aeroroad van Canyon vind ik niet lelijk.
Ik zou er alleen nooit een kopen omdat ik meer van vaatdoeken houd
Ik zou er alleen nooit een kopen omdat ik meer van vaatdoeken houd
Sterker nog Cannondale is rijkelijk laat. En ze moeten wel want te draaiden vorig jaar een fors verlies.
Ik sta weer eens alleen in mijn mening zie ik
Ik doe in ieder geval mijn best om het aantal fatsoenlijke Cannondales op de wereld op peil te houden.
Deze:
Is inmiddels gearriveerd bij de fietsendokter
Ik doe in ieder geval mijn best om het aantal fatsoenlijke Cannondales op de wereld op peil te houden.
Deze:
Is inmiddels gearriveerd bij de fietsendokter
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Hoewel ik hem nooit zou kopen vind ik de system six prachtig
Compleet over de top, maar dan wel zonder dat hij vol lijkt te zitten met onlogische keuzes zoals bij de eerste Vias.
Als de buizen kleiner waren geweest was het echt een Propel of andere gelijkend aeroframe. De laatste zijn en dan toch nog onderscheiden is knap.
Ben wel benieuwd naar de gewichten.. kan ze nergens ontdekken, maar ziet er uit als een bakbeest, terwijl de nieuwe Venge bijvoorbeeld al weer op de weg terug is van onbeperkt gewicht tbv aero
Compleet over de top, maar dan wel zonder dat hij vol lijkt te zitten met onlogische keuzes zoals bij de eerste Vias.
Als de buizen kleiner waren geweest was het echt een Propel of andere gelijkend aeroframe. De laatste zijn en dan toch nog onderscheiden is knap.
Ben wel benieuwd naar de gewichten.. kan ze nergens ontdekken, maar ziet er uit als een bakbeest, terwijl de nieuwe Venge bijvoorbeeld al weer op de weg terug is van onbeperkt gewicht tbv aero
-
- Forum-lid HC
Dat compleet over de top klopt ook wel en heeft ook zijn charmes als je het mooi vind
Ik heb ook liever een hate it or love it fiets of auto, dan een allemansvriend.
Het is me alleen deze keer met de fiets niet gelukt
Ik heb ook liever een hate it or love it fiets of auto, dan een allemansvriend.
Het is me alleen deze keer met de fiets niet gelukt
Die FSA bladen die op het topmodel zitten had ik al op mijn Soloist Carbon van zoveel jaar geleden. Is ook een misser naar mijn idee. Kleurstelling breekt de fiets wel af vind ik, Zo vind ik hem ineens een stuk mooier:
Precies dat ja.wasbeer2006 schreef: ↑04 jul 2018 12:38 Ik heb ook liever een hate it or love it fiets of auto, dan een allemansvriend.
En de kleustelling van het prototype is inderdaad de meest geslaagde tot nu toe