Hallo,
Van 28 april tm 11mei ga ik op vakantie met het vliegtuig, alleen de fiets MOET natuurlijk mee.
Krijg alleen in de regio geen fietskoffer gevonden. (Netersel, in de buurt van eindhoven).
Kan iemand me hierbij helpen waar ik deze kan huren. Of heeft deze zelf een tehuur!
Omdat ik zelf mijn normale bagage en mijn fiets mee moeten nemen, ook op het station, zou ik toch wel graag gebruik maken van een koffer ipv doos.
Bvd.
Fietskoffer gezocht?
-
- Forum-lid
Beste Gestel51,
Ik verhuur fietskoffers en ben regelmatig in de buurt van Eindhoven. Als je mij een mailtje stuurt op boudewijn_de_graaff@hotmail.com kunnen we een afspraak maken.
Groeten Boudewijn
Ik verhuur fietskoffers en ben regelmatig in de buurt van Eindhoven. Als je mij een mailtje stuurt op boudewijn_de_graaff@hotmail.com kunnen we een afspraak maken.
Groeten Boudewijn
[quote="Boudewijn de Graaff"]Beste Gestel51,
Groeten Boudewijn[/quote]
Heb je ook een website?
Groeten Boudewijn[/quote]
Heb je ook een website?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid
Nee helaas. Maar als je mij een mailtje stuurt kan ik al je vragen beantwoorden en evt foto's verzenden.
Groeten Boudewijn
Groeten Boudewijn