Canyon
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Jup, Of een ultimate, met etap van 4.000 voor 3.000 euro. Dat is serieus een goede aanbieding volgens mij!
https://www.canyon.com/nl/road/ultimate ... -etap.html
nog leuk kleurtje ook, in het blauw/wit, en in alle maten op voorraad.
t is dat ik geen nieuwe fiets kan/wil kopen, maar anders wist ik t wel.
https://www.canyon.com/nl/road/ultimate ... -etap.html
nog leuk kleurtje ook, in het blauw/wit, en in alle maten op voorraad.
t is dat ik geen nieuwe fiets kan/wil kopen, maar anders wist ik t wel.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Kortingen op de duurdere disc modellen vallen wat tegen, vorig jaar nog €1000 op de Endurace SLX Di2, dit jaar maar €300
Heb mijne nu bijna 1 jaar, deze week compleet ontvet en voorzien van Pro Team Bicycle hydrofobe coating, ben benieuwd of schoonmaken nu wat makkelijker gaat
Heb mijne nu bijna 1 jaar, deze week compleet ontvet en voorzien van Pro Team Bicycle hydrofobe coating, ben benieuwd of schoonmaken nu wat makkelijker gaat
alleen snap ik er niets meer van nu.
De stack+ is in sommige gevallen 10cm meer als de "gewone" stack?
Ben ook wel eens benieuwd naar je ervaring met die coating, alhoewel ik het poetsen van mijn racefiets ervaar als rustgevende"therapie"
Misschien is het wel iets voor de mountainbike
grt
Sworks Venge
-
- Forum-lid
Wat betreft die Stack+ en Reach+, ik heb het nog even nagevraagd bij Canyon. Dat is echt alleen relevant als je de Grail wil vergelijken met een normale racefiets. Dus dat zijn de maten als je het grail stuur zou monteren op andere fietsen ofzo...
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maar ja, als je die grail koopt, krijg je dat stuur er nou eenmaal bij. En omdat die afwijkend is, heb je extra gegevens nodig.
Zelfde geldt voor de totale cockpits. Je kunt niet meer zo makkelijk een stuurpen wisselen. Als je reach 2cm korter of langer moet zijn.
Stack en reach van t frame zijn belangrijk. De uiteindelijke fit hangt af van je stuurpen, stuur zelf en spacers. Als daarvan iets vast ligt bij de fiets, en niet (makkelijk) te wisselen, is het wel logisch dat er extra data rond stack en reach gegeven worden.
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Dat is precies wat ik bedoel. Dus ik snap de eerdere opmerking over het gebruiken van een Grail stuur op een andere fiets niet? De opmerking van Jasperdeman (oid?) doet vermoeden dat de + waarden slechts in enkele gevallen relevant is, terwijl die + waarden bij de Grail juist in nagenoeg ALLE gevallen relevant is omdat je geen andere grond hebt om te vergelijken.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Check
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Toch niet......
De 25 tot 32mm binnenbandjes.