Heb je echt niet anders te doen?
Het dopingtopic 2.0
-
- Forum-lid
Een 3e wereld land als Collombia doet meer aan doping controles dan Nederland.
Dus als een Nederlandse wielrenner fan, Quintana of een andere Collombiaanse bergbeklimmer betigt van doping denk dan even na dat de kans groter is dat een Nederlandse prof renner aan de doping zit.
Dus als een Nederlandse wielrenner fan, Quintana of een andere Collombiaanse bergbeklimmer betigt van doping denk dan even na dat de kans groter is dat een Nederlandse prof renner aan de doping zit.
De Quick Step ploeg bewijst jaar op jaar dat ook ploegen zonder grote klassementsresultaten niet deugen dus waarom zou je daar de maatlat leggen? Iedereen met enig gezond verstand had tijdens Dekker's actieve carrière al door dat er niets van klopte. Ik heb er nooit zwart op zit bewijs voor gezien maar ik ga er vanuit dat de EPO zijn intrede deed bij de Raboploeg met de komst van Rolf Sørensen, Johan Bruyneel en Erik Breukink door hun ervaringen bij respectievelijk Italiaanse ploegen en ONCE. Dekker had in 1999 nog een te hoog hematocriet en een jaar later werd hij van renner met een bijrol opeens een grote meneer in het peloton. Daar werd toen al met de nodige scepsis naar gekeken.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Blijkbaar niet....
beni zou beter zijn tijd eerst eens kunnen besteden aan een stukje hele simpele feitencontrole
En vertel even; Erik Dekker achteraf??
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze feitencontrole bedoel ik.
En je zit er nu weer naast met je Virenque statement: hoeveel renners hebben bekend en collega's of systemen verraden?
Less is bore
Met feitencontrole doelde Daniel op de drie grote rondes van Rabo die jij even vergeten was.
Op de rest ga ik niet in, want ik heb geen idee wat je bedoelt. Misschien nog eens in gewoon Nederlands proberen te formuleren?
Waar kan ik dat terugvinden? Ik ben er serieus benieuwd naar. Dat er veel gepakt worden in Colombia is me wel duidelijk, maar of er ook meer gecontroleerd wordt, kan ik niet vinden.anderson99 schreef: ↑06 jul 2018 18:59 Een 3e wereld land als Collombia doet meer aan doping controles dan Nederland.
https://nos.nl/tour/artikel/2240232-uci ... aring.html
Oftewel, Froome komt er gewoon mee weg, terwijl er in het verleden renners voor geschorst zijn.
Daarnaast is er ook nooit iets gedaan met het verhaal Wiggins 2012, terwijl daar gewoon bewijzen voor zijn.
Ongelooflijk eigenlijk. Het is nog erger dan destijds met Verbruggen en de donaties van Armstrong.
Oftewel, Froome komt er gewoon mee weg, terwijl er in het verleden renners voor geschorst zijn.
Daarnaast is er ook nooit iets gedaan met het verhaal Wiggins 2012, terwijl daar gewoon bewijzen voor zijn.
Ongelooflijk eigenlijk. Het is nog erger dan destijds met Verbruggen en de donaties van Armstrong.
-
- Forum-lid
Herman Ram directeur dopingautoriteit.Jans schreef: ↑06 jul 2018 20:33Waar kan ik dat terugvinden? Ik ben er serieus benieuwd naar. Dat er veel gepakt worden in Colombia is me wel duidelijk, maar of er ook meer gecontroleerd wordt, kan ik niet vinden.anderson99 schreef: ↑06 jul 2018 18:59 Een 3e wereld land als Collombia doet meer aan doping controles dan Nederland.