En verder geen schijfremmen maar gewoon velgremmen
Tour 2018
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Tja, wanneer is iemand een sprinter of niet.
Ben je een Sprinter als je alleen maar kan sprinten?
Of ben je (ook) een sprinter als je gewoon alles (veel) kan?
Ben je een Sprinter als je alleen maar kan sprinten?
Of ben je (ook) een sprinter als je gewoon alles (veel) kan?
-
- Forum-lid
Hij kan niet tijdritten rijden en klimmen voor de rest kan die alles.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tijdritten kan hij volgens mij ook alleraardigst, alleen heeft het voor hem geen prio. Ik ben benieuwd hoe zijn ploeg vandaag die tijdrit zal benaderen, maar als ze er volle bak voor gaan, reken maar erop dat Sagan een van de grote motoren zal zijn.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
https://www.nu.nl/wielrennen/5353628/sk ... oegen.html
Wat een inzicht die Knaven. Na 2 etappes is het al helemaal duidelijk. Kleinere ploegen haalt niets uit. Want in de bergen hebben ze nog net zoveel controle, en hij heeft net zoveel valpartijen gezien als normaal.
Lijkt me erg nuttig inderdaad, om op 2 dagen koers een maatregel af te rekenen. En met het 2e argument (over de controleerbaarheid door de ploegen), geeft hij aan voor het vlakke een mannetje thuis te laten. Als alle ploegen dat doen, is de koers toch juist (een fractie) minder controleerbaar in de saaie vlakke sprintersetappes.
Wat een inzicht die Knaven. Na 2 etappes is het al helemaal duidelijk. Kleinere ploegen haalt niets uit. Want in de bergen hebben ze nog net zoveel controle, en hij heeft net zoveel valpartijen gezien als normaal.
Lijkt me erg nuttig inderdaad, om op 2 dagen koers een maatregel af te rekenen. En met het 2e argument (over de controleerbaarheid door de ploegen), geeft hij aan voor het vlakke een mannetje thuis te laten. Als alle ploegen dat doen, is de koers toch juist (een fractie) minder controleerbaar in de saaie vlakke sprintersetappes.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij kon zijn stelling beter zijn dat wegversmallingen en krappe bochten in de finale geen goed idee is....
Less is bore
- amclassic-fan
- Forum-lid HC