Tour 2018
Ja dat klopt als Sunweb gas geeft as Zondag. Dat zou ik ze wel adviseren. Ik blijf er ook bij dat een renner als Tom een klassieker als Parijs-Roubaix kan winnen.
Hij stuurt perfect en kan echt mega, mega mooi draaien.
Een van de weinige actieve renners die het prachtige drieluik Tour/WK/Parijs-Roubaix kan winnen. Dan ben je ECHT een all rounder en een mooie opvolger voor renners als Hinault, Merckx, Janssen en Coppi.
Maar zover is het nog niet. Prachtige sprint vandaag en mooi dat spel of het wel of niet ging lukken om de koplopers terug te pakken.
En wat een mensen stonden daar. Vooral toeristen en is nou niet de eerste plek waar ik heen zou gaan?
Misschien toch een keer heen maar ik ga dit jaar toch echt naar een plek waar de leukste Fransen wonen
Jammer van een paar nare valpartijen maar verder toch mooie reclame voor de wielersport.
Gaviria die was ineens een heel stuk losser in het interview dan met de ploegpresentatie. Mooi ook hoe hij over Sagan en de ploeg praten! Overigens Sagan feliciteerde hem gelijk. Mooi dat die gasten TOT de streep tot het gaatje gaan en daarna is het klaar!
Voor een op papier saaie rit wel genoten.
Voor de techneuten: vinden jullie niet dat van Keirsbulck een wel heel korte stuurnok heeft? Is toch best een lange gast. Ik denk zelfs langer dan 190? Viel me op.
Hij stuurt perfect en kan echt mega, mega mooi draaien.
Een van de weinige actieve renners die het prachtige drieluik Tour/WK/Parijs-Roubaix kan winnen. Dan ben je ECHT een all rounder en een mooie opvolger voor renners als Hinault, Merckx, Janssen en Coppi.
Maar zover is het nog niet. Prachtige sprint vandaag en mooi dat spel of het wel of niet ging lukken om de koplopers terug te pakken.
En wat een mensen stonden daar. Vooral toeristen en is nou niet de eerste plek waar ik heen zou gaan?
Misschien toch een keer heen maar ik ga dit jaar toch echt naar een plek waar de leukste Fransen wonen
Jammer van een paar nare valpartijen maar verder toch mooie reclame voor de wielersport.
Gaviria die was ineens een heel stuk losser in het interview dan met de ploegpresentatie. Mooi ook hoe hij over Sagan en de ploeg praten! Overigens Sagan feliciteerde hem gelijk. Mooi dat die gasten TOT de streep tot het gaatje gaan en daarna is het klaar!
Voor een op papier saaie rit wel genoten.
Voor de techneuten: vinden jullie niet dat van Keirsbulck een wel heel korte stuurnok heeft? Is toch best een lange gast. Ik denk zelfs langer dan 190? Viel me op.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Matthews ziek uit de tour. Balen voor TD, weer een goede kracht die afvalt.
Less is bore
heel mooie finish vandaag met Gilbert die onderaan de helling er een ruk aan geeft, halfweg stilvalt en naar alaphilippe kijkt voor wie hi blijkbaar die inspanning geleverd heeft, Dan iet s verder zet gilbert terug aan waarna Greg VA , sagan en colbrelli de spurt inzetten. Alaphilippe spurt mee maar verzwakt en sagan pakt nog makkelijk de ritzege voor colbrelli en gilbert spurt zich toch nog naar een 3° plaats. valverde 4°.
Van avermaet behoudt nog 3 sec. op Gilbert. Dat belooft voor morgen!
Van avermaet behoudt nog 3 sec. op Gilbert. Dat belooft voor morgen!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid HC
Balen inderdaad! Met jongens als Kelderman, Oomen, Matthews en de volledige focus op de tour speel je toch een hele andere wedstrijd. Zou Dumoulin op termijn toch wel eens bij een super ploeg willen zien (al kan Sunweb dat natuurlijk ook worden).daniel1975 schreef: ↑11 jul 2018 14:16 Matthews ziek uit de tour. Balen voor TD, weer een goede kracht die afvalt.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Nou, eerlijk gezegd zie ik hem liever niet bij een zogenaamde “superploeg”.
Tenzij je er een andere ploeg mee bedoelt dan Sky, Quick step, katusha of Astana.......
Tenzij je er een andere ploeg mee bedoelt dan Sky, Quick step, katusha of Astana.......
-
- Forum-lid HC
Laat ik hem anders formuleren, ik zou Dumoulin wel eens met volledige focus naar de Tour willen zien gaan met helpers van niveau die allemaal erop gebrand zijn de eindzege te bezorgen. Dat hoeven dus echt geen Thomas en Valverde te zijn, maar mannen zoals Poels, Gesink en ook Oomen/Kelderman zijn welkom.robbebopper schreef: ↑11 jul 2018 19:18 Nou, eerlijk gezegd zie ik hem liever niet bij een zogenaamde “superploeg”.
Beetje hetzelfde probleem wat Lotto Jumbo had met Kruiswijk en nu Groenewegen.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Een ouderwetse landenploeg dus eigenlijk
- robbebopper
- Forum-lid HC
Inderdaad, erg jammer.
Maar, het hoort er bij. Iedereen krijgt wel ergens z’n portie pech in drie weken. Als het niet erger wordt dan dit, dan is er weinig aan de hand.
Maar, het hoort er bij. Iedereen krijgt wel ergens z’n portie pech in drie weken. Als het niet erger wordt dan dit, dan is er weinig aan de hand.
-
- Forum-lid HC
Het moment dat je Latour net uit je tour poule hebt gewisseld voor Dumoulin
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waardeloos, daar gaat de voorsprong op puffy. Laat die dan maar serieus lek rijden zondag.
Less is bore