Schone dames!
Als er een excuusfiets naast staat, zijn hockeymeisjes zeker toegestaan hier. Geen enkel probleem. Ik mag graag dameshockey kijken
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid HC
- LongTallErne
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Helemaal mijn type. Prachtige uitstraling.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vergelijkbaar met de mannen. Gisteravond RG toevallig gezien? Broodmager, 2.5kg lichter dan vorig jaar. Hij gaf ook letterlijk aan dat het puur om watt/kg draait.
Less is bore
- robbebopper
- Forum-lid HC
En het heeft hem gisteren in ieder geval weinig geholpen.
Het viel mij op dat er zo luchtig over die “zucht naar vermagering” werd gedaan. Hoewel het allemaal onder begeleiding gebeurd, vind ik het eerlijk gezegd echt over de top. Maar ja, dat is bij moderne topsport al jaren het geval.
Het viel mij op dat er zo luchtig over die “zucht naar vermagering” werd gedaan. Hoewel het allemaal onder begeleiding gebeurd, vind ik het eerlijk gezegd echt over de top. Maar ja, dat is bij moderne topsport al jaren het geval.
Het is ook nooit goed bij de heren. En zo akelig mager vind ik dat gezicht niet., gewoon een smal kopje. Wil je bergop hard rijden, en dat willen we toch allemaal dat ze dat doet, dan zul je niet teveel kilo's mee moeten nemen.
Iemand enig idee wat haar gewicht is dan? Er staat nog ergens 62kg, maar dat geloof ik niet.
-
- Forum-lid HC
Deze schone is volgens mij al een paar pagina's niet meer langsgekomen. Na al het Hollandsche schoon tijdens de wegwedstrijden deze fijne dame die op de mtb kan fietsen. (lastige concurrent voor Anna v d Breggen haar mtb ambities)