Tour 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
En 20sec straf voor stayeren.
Zo vaak wordt die straf toch niet uitgedeeld?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als Froome net zo opzichtig stayerd als TD nu dan moeten ze wel. Alleen is de straf zeer inconsequent, dat ben ik met je eens.
Less is bore
Zo is het. De klassementrenners staan weer ongeveer bij elkaar, met Uran voorop en de rest daar tot een 30 seconden achter en Quintana een dikke minuut daar achter.robbebopper schreef: ↑12 jul 2018 18:19 Inderdaad, erg jammer.
Maar, het hoort er bij. Iedereen krijgt wel ergens z’n portie pech in drie weken. Als het niet erger wordt dan dit, dan is er weinig aan de hand.
Een snelle fietswissel met een teammaat, had waarschijnlijk beter geweest zo de laatste kilometers. (zeker minder tijdsverlies dan 52 sec./misschien 20 a 30 seconden zie Bardet).Je gooit zo weer 30 seconden weg, wat niet had gehoeven.
(Komen daar ook nog eens 20 seconden voor het stayeren bij lees ik net.Nou ben je helemaal mooi klaar mee.).
Jammer dat alle ettapes tot dusver afgedaan kunnen worden met een 10 minuten durende reportage van de laatste 5 kilometer en je hebt geen ene moer gemist.Een 3 uur durende plaatselijke vergadering van de de christelijke reformatorische plattelandvrouwen in Elburg, is vermakelijker.
Hij zal ondertussen vuur spuwen...daniel1975 schreef: ↑12 jul 2018 18:43 En 20sec straf voor stayeren.
Wanneer heeft een Franse renner voor het laatst een TP gehad?..
- daniel1975
- Forum-lid HC
In dat licht is het wel meten met twee maten ja.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik snap niet dat Geschke zijn fiets niet afstond. Had zo 10 - 20 seconden of meer gescheeld.
-
- Forum-lid
Als Kruiswijk op de grotere fiets (een hekwerk volgens hem) van Gesink kon rijden dan lijkt het me dat Tom ook op de kleinere fiets van Geschke kunnen rijden. Alles voor de seconden.
Zo'n Mur de Bretagne op een te grote fiets is andere koek dan in het peloton finishen zoals Kruiswijk deed. Bardet klom vandaag op de fiets van Gallopin en moest lossen uit het peloton.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof