Dank u iedereen voor de nuttige reacties. Kunnen jullie ook een aanbeveling doen naar goede schoenen met een SPD systeem ? Het schoenplaatje zou ideaal zo diep mogelijk ingewerkt moeten zijn in de zool zodat je er ook nog een kort stuk normaal op kan wandelen.
Bedankt
Combinatiepedaal
-
- Forum-lid
Ik heb de laatste 10 jaar met dou pedalen spd/plat gefietst. Beviel erg goed omdt ik racefiets ook gebruik om in gewone kleren korte ritjes te maken. Vorige week overgestapt naar spd sl en pedal plates die je erin kunt klemen. Voor het racefietsen vind ik de sps sl pedalen veel fijner, door het grotere contactoppervlak. Voor het gewone fietsen vond ik de platte spd kant wat fijner dan de huidige pedal plates. Die pedal plates zijn trouwens een mooi nederlands en verantwoord product.....
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
five ten is bij uitstek het merk dat bedoeld is voor flat pedals. Een zool die een beetje in de spikes van de pedalen hapt (of andersom), en qua design ook past bij de gebruikersgroep van flat pedals - bmx-jes, casual mountainbiken, red bull drinken

WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013