Tour 2018
mooie overwinning van Thomas en klasse gereden van De Molen. Leuk als Dumoulin de Tour zou winnen, maar het mooiste zou zijn als die fraudeur niet wint, ongeacht wie dan wel wint
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
- daniel1975
- Forum-lid HC
Winnen zou leuk zijn, maar liever strijdend ten onder dan saai veilig achter de trein aan tuffen om plek 3 te behouden.
Less is bore
De Sky ploeg heet bij mij het zelfde effect als balletje-balletje. Je weet dat je besodemieterd wordt maar je kan er niet de hand opleggen.
Ik heb gewoon het idee dat ze(Sky),net doen of ze de koers nog wat spannend willen houden. Ze houden zich gewoon in.Die oortjes zijn er vooral om vanuit de ploegleiderswagen.... ze er steeds op te hameren... dat ze nu niet te hard moeten gaan fietsen, want dan zou het te veel opvallen.Af en toe laten ze iemand wegzakken(vandaag Jodie Bernal) en Wout Poels moet zeker niet te veel vorm tonen.Zo lijkt het, dat het nog enigzins moeite kost.
Nou morgen, er maar weer voor zitten(de tv).Alp d;Huez.
Die Tom is me wel een kerel. Zelden een sportman gezien, die zoveel bewondering van mij krijgt.
Bijna alleen fietsen tegen de SKY ploeg.
Ik heb gewoon het idee dat ze(Sky),net doen of ze de koers nog wat spannend willen houden. Ze houden zich gewoon in.Die oortjes zijn er vooral om vanuit de ploegleiderswagen.... ze er steeds op te hameren... dat ze nu niet te hard moeten gaan fietsen, want dan zou het te veel opvallen.Af en toe laten ze iemand wegzakken(vandaag Jodie Bernal) en Wout Poels moet zeker niet te veel vorm tonen.Zo lijkt het, dat het nog enigzins moeite kost.
Nou morgen, er maar weer voor zitten(de tv).Alp d;Huez.
Die Tom is me wel een kerel. Zelden een sportman gezien, die zoveel bewondering van mij krijgt.
Bijna alleen fietsen tegen de SKY ploeg.
Geweldige koers en geweldige teamprestatie van Sky. Sunweb heeft optimaal gebruik gemaakt van hun krachten, dus dat is ook klasse. Movistar had de klassieke truc, kon het helaas niet volbrengen. Hopen dat ze samen met nibali, bardet en de lotto jumbo's Sky onder druk kunnen zetten. Helaas kan Tom dat niet met zijn huidige ploeg.
Niet om het een of ander, maar als er nu een iemand is die op basis van zijn vermogensmeter/vermogensgegevens rijdt, dan is het Tom wel. Waarom denk je dat hij zoveel mogelijk in zijn eigen tempo klimt? Dit weerhoudt hem er echter niet van om aan te vallen, zoals hij onder andere vandaag heeft laten zien. Vergeet bovendien niet dat je op constant vermogen gewoon het snelst boven bent en dat is toch wel een cruciaal onderdeel van het spelletje.
Daarnaast voelt een beetje sportman (en dit geldt niet alleen voor wielrenners) echt wel ongeveer waar de limiet ligt en is het maar de vraag hoe bruikbaar je eigen vermogensgegevens nog zijn na twee weken koers. Je optimale waarden ga je dan niet meer halen en hoeveel je daar onder zit, is helemaal niet zo makkelijk te voorspellen. Het is niet zo dat je die vermogensmeter kan instellen op een bepaalde waarde en de boel dan vanzelf gaat ofzo.
Hij moet gewoon naar Lotto jumbo gaan samen met Kelderman en Oomen, dan hebben "we" ons eigen machtsblok. Was ik maar miljardair, dan zou ik het wel weten...
Wie wint vaondaag de eikel van de dag award, Martin of Nibali die zijn mannen de Sky train een handje laat toesteken? Valverde mag wat mij betreft ook op het podium omdat hij Tom alles liet opknappen. Tom had alle pech op tactisch gebied en bij Sky zat eigenlijk alles mee.
Wel echt genieten vandaag!
Wie wint vaondaag de eikel van de dag award, Martin of Nibali die zijn mannen de Sky train een handje laat toesteken? Valverde mag wat mij betreft ook op het podium omdat hij Tom alles liet opknappen. Tom had alle pech op tactisch gebied en bij Sky zat eigenlijk alles mee.
Wel echt genieten vandaag!
Campagnolo Ultra Dork
Valverde had toen Dumoulin aansloot at ontzettend veel gegeven. Tom zei in een interview letterlijk dat hij hem helemaal niets kwalijk neemt want die zat gewoon kapot en moest op het eerste steile stuk meteen lossen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Hop met die crowdfunding dan
En dan tevens ook samen met Steven Kruijswijk want die reedt vandaag natuurlijk ook top.
Je moet alleen met niet te veel Kapiteins op één schip komen natuurlijk.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock