Weleens wat gekocht bij Ekoi?
Ik heb deze Ekoi helm al een paar jaar. Best tevreden mee.
De pasvorm is voor mijn hoofd 95% maar geen 100%. Enige die me tot nu toe perfect zitten, zijn B'TWIN's
Ook eens aan halve prijs aangeschaft.
De pasvorm is voor mijn hoofd 95% maar geen 100%. Enige die me tot nu toe perfect zitten, zijn B'TWIN's
Ook eens aan halve prijs aangeschaft.
Ik heb een lange broek gekocht, de GEL EKOI ELEGANCE DRY. Moet nog wel wennen aan de pasvorm en vooral de zeem, voelt stug aan.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Zwart/wit/blauw gilet gekocht, 2 maanden geleden, 50 euro. Omdat ik niet helemaal zeker was van de maat, 2 maten gekocht. Levering heel snel, geen verzendkosten, terugsturen van de ene gratis, geld terug ook heel snel. Geen verschil met nederlandse webwinkels. Wel even wennen aan de gemengd Franse/Engelse communicatie. Vest bevalt goed, bijna hele rug van mesh, geen gezweet. Oh ja, het blauw van het vest is precies hetzelfde als surf blue van Castelli.
Wat een slecht bedrijf!;
- onbereikbaar (ze nemen gewoon de telefoon niet op) daarnaast ook maar beperkt (een paar ochtenden in de week) bereikbaar
- er wordt niet gereageerd op mails
- retour procedure is zeer onduidelijk. Bij uitverkoop zit er blijkbaar geen retourlabel (daar wordt wel melding van gemaakt) en NERGENS op de site staat waar het dan naartoe moet?!
- onbereikbaar (ze nemen gewoon de telefoon niet op) daarnaast ook maar beperkt (een paar ochtenden in de week) bereikbaar
- retour procedure is zeer onduidelijk. Bij uitverkoop zit er blijkbaar geen retourlabel (daar wordt wel melding van gemaakt) en NERGENS op de site staat waar het dan naartoe moet?!
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
@tomtom Ben je hier mee geholpen? http://www.ekoi.com/nl/content/6-Retour-Process
Mijn ervaring, ze mailen wel terug, maar lang niet altijd dezelfde dag.
En ik krijg nette antwoorden vanuit Nederland terwijl ik in Frankrijk bestel (omdat ik daar woon).
Mijn ervaring, ze mailen wel terug, maar lang niet altijd dezelfde dag.
En ik krijg nette antwoorden vanuit Nederland terwijl ik in Frankrijk bestel (omdat ik daar woon).
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mogelijk heb jij besteld zonder eerst de voorwaarden te lezen, kan gebeuren maar om dan een bedrijf als slecht te catalogeren.tomtom schreef: ↑28 dec 2017 12:12 Wat een slecht bedrijf!;
- Het staat toch ook gewoon op de site dat ze niet altijd telefonisch bereikbaar zijn.
- Het is eindejaar en dan is het toch niet abnormaal dat er op mails iets later gereageerd wordt?
- Onduidelijke retourprocedure? Geen idee wat hier onduidelijk aan is.
en onderaan de pagina staat toch duidelijk het retouradres.
Bron: Website Ekoi retour productenVoor retourzendingen volstaat het om op uw klantenaccount in te loggen, daar klikt u op de rubriek
1- Selecteer de betreffende bestelling
2- Vink aan welk(e) product(en) u wilt retourneren
3- Selecteer een van de volgende opties: Tegoedbon, Geld terug of Omruilen.
4- Wanneer uw retouraanvraag opgetekend is kunt u uw retourlabel printen (PDF)
PAKKETJE VOOR VERZENDING KLAARMAKEN:
- Voeg een fotocopie van uw factuur bij het pakket.
- Retourneer het product met de verpakking.
- Plak het vanuit uw klantenaccount geprinte verzendlabel op uw retourzending.
- De via Colissimo, Chronopost of Chrono Relais bezorgde zendingen brengt u naar uw postkantoor.
Producten die u heeft besteld tijdens de uitverkoop kunnen niet gratis worden teruggestuurd. De kosten voor retour producten zijn voor uw eigen rekening. Stuurt u de retour alstublieft naar
EKOI
90 rue de l'industrie
Z.A. du Capitou
83600 FREJUS.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- er valt geen retour te printen (er is namelijk nergens een link of mail)
- ze reageren al weken niet op mail maar ook nu staat nergens dat ze eventueel beperkt bereikbaar per mail zouden zijn
- ja ik vind het raar en amateuristisch als een bedrijf zo beperkt bereikbaar is en dan ook (ik heb inmiddels 4x gebeld de afgelopen weken) niet de telefoon opneemt
- ze reageren al weken niet op mail maar ook nu staat nergens dat ze eventueel beperkt bereikbaar per mail zouden zijn
- ja ik vind het raar en amateuristisch als een bedrijf zo beperkt bereikbaar is en dan ook (ik heb inmiddels 4x gebeld de afgelopen weken) niet de telefoon opneemt
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Half Frankrijk rijdt er mee, dus het zal best wel goed zijn. , maar we willen natuurlijk na je eerste ritten wel weten wat jouw ervaringen zijn.
Volgens mij was ik na 10 minuten alweer vergeten dat ik een nieuwe broek aan het testen was en dat is een heel goed teken!
De zeem (SAT) is redelijk minimalistisch uitgevoerd en alleen (heel erg) dik bij de zitbotjes. Ik vind het heel prettig om niet met zo'n gigantische pamper rond te lopen/fietsen. Nadeel is wel dat zitten op een stoel een beetje raar voelt. Niet zo geschikt voor koffiestops zeg maar. Het gaat om de Perfolinea3 broek, dat is het model met bijna geen naden en dat vind ik positief want naden vind ik vaak irritant.
Het shirtje was ook met het weer van vandaag prima, zeer goede ventilatie.
Voor 100 euro en een beetje een prima set waar ik het prima 3 uur in volhoud!
De maatvoering was exact volgens de tabel. Wel raar dat ik met mijn 1,85m een broek in L en een shirt in M moet hebben.
De zeem (SAT) is redelijk minimalistisch uitgevoerd en alleen (heel erg) dik bij de zitbotjes. Ik vind het heel prettig om niet met zo'n gigantische pamper rond te lopen/fietsen. Nadeel is wel dat zitten op een stoel een beetje raar voelt. Niet zo geschikt voor koffiestops zeg maar. Het gaat om de Perfolinea3 broek, dat is het model met bijna geen naden en dat vind ik positief want naden vind ik vaak irritant.
Het shirtje was ook met het weer van vandaag prima, zeer goede ventilatie.
Voor 100 euro en een beetje een prima set waar ik het prima 3 uur in volhoud!
De maatvoering was exact volgens de tabel. Wel raar dat ik met mijn 1,85m een broek in L en een shirt in M moet hebben.
Campagnolo Ultra Dork