Ik wil een Sram Force groep op m'n fiets zetten, dus ik dacht, ik ga eens zoeken naar deze woorden. De zoek resultaten laten alleen de topics zien, geen indivduele berichten... Dus nou moet ik bv de Canyon site's duidenzen berichten lezen om dat ene bericht te vinden dat Sram Force noemt? Kan dit niet verbeterd worden?
Verbetering zoek functie?
-
- Forum-lid
Nu is het wachten op de eerste moderator die dit ziet die vervolgens meld dat er nieuwe forumsoftware komt waarin de zoekfunctie ernstig verbeterd is.
Ooit, ooit! zal fiets ook wel met een fatsoenlijk forum werken. Tot die tijd zullen we het hier mee moeten doen.
Ooit, ooit! zal fiets ook wel met een fatsoenlijk forum werken. Tot die tijd zullen we het hier mee moeten doen.
haha, dit forum ben ik al vaak tegen gekomen in andere communities en uiteindelijk na veel zeiken (van members) zijn er een aantal over gegaan naar bijvoorbeeld phpbb of iets anders dat in PHP geschreven is, zijn meestal de betere forum software.
Deze software zuigt en blijft zuigen! Als fiets ooit eens de uitdaging aan wil gaan, zou helemaal top zijn voor de community.
Deze software zuigt en blijft zuigen! Als fiets ooit eens de uitdaging aan wil gaan, zou helemaal top zijn voor de community.
Cannondale Six Carbon 105 2010
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
Scott Speedster S4 2005 105
Scott Speedster S4 2005 Tiagra (Total Loss) R.I.P.
da carbon rij lekker zeg!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er komt nieuwe forumsoftware waarin de zoekfunctie ernstig verbeterd is.
Tot die tijd zullen we het hier mee moeten doen
Tot die tijd zullen we het hier mee moeten doen
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="dummy"]Dan lijkt deze zoek-actie vooralsnog ietsje handiger: *klik*[/quote]
Goeie tip, Dummy
je doet je nick geen eer aan...
Goeie tip, Dummy
je doet je nick geen eer aan...
Iets wat ik vervelend vind aan het gebruik van het forum is dat wanneer je een titel aanklikt dat het font naar bold veranderd. Bij de kortere titels maakt dit allemaal niet veel uit, maar bij een langere topic titel verdwijnt deze erg vaak net uit het bereik van de cursor (en klik je dus mis), als het verder nou wat zou toevoegen dan was het nog wat...verander het dan naar OnMouseOver ipv OnMouseClick als er dan toch iets moet gebeuren, dan klik je in ieder geval niet mis.
[quote="pfff"]Iets wat ik vervelend vind aan het gebruik van het forum is dat wanneer je een titel aanklikt dat het font naar bold veranderd. Bij de kortere titels maakt dit allemaal niet veel uit, maar bij een langere topic titel verdwijnt deze erg vaak net uit het bereik van de cursor (en klik je dus mis), als het verder nou wat zou toevoegen dan was het nog wat...verander het dan naar OnMouseOver ipv OnMouseClick als er dan toch iets moet gebeuren, dan klik je in ieder geval niet mis.[/quote]
In Safari heb ik hier ook last van...
In Safari heb ik hier ook last van...