Ik heb dit opgelost door standaard een beetje uierzalf te gebruiken.Stoffa schreef: ↑21 jul 2018 15:39Hij rijdt al zo ongeveer een decennium met Assos dus ik denk dat ze hem wel bevallen ja
Overigens heb ik een Rapha Pro Team II en een Assos T.Equipe Evo en ik vind de Rapha broek fijner. De Assos wil rond het kruis en liezen nog wel eens irriteren waardoor ik op de fiets dan zit te hanessen om hem goed te krijgen. Dat is vaak in het eerste half uur rijden gek genoeg, daarna meestal geen last meer. Assos heeft in hun topmodellen ook iets bij het kruis veranderd waardoor je daar meer ruimte krijgt ofzo. Dat suggereert voor mij tegelijkertijd dat ze dus ook weten dat hun broeken daar bij mensen nogal eens problemen geven.
Maar lang verhaal kort: een bib is heel persoonlijk.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Vorig jaar bij de Gamma voor een paar centen een kunststof dyto vloerpomp gekocht. Dat was er een in de categorie 'goedkoop is duurkoop'. TROEP dus.
Vandaag maar in de herkansing met een Topeak Joe Blow sport III. Daarover zijn de recensies in elk geval al een stuk beter.
Vandaag maar in de herkansing met een Topeak Joe Blow sport III. Daarover zijn de recensies in elk geval al een stuk beter.
"Allow yourself to be a beginner. No one starts off being excellent!"
- razenderoeland
- Forum-lid
- Berichten: 1320
- Lid geworden op: 28 jul 2006 21:30
- Locatie: Dronryp
Een paar Sidi eagle 7 mtb schoenen. Deze ter vervanging van mijn huidige sidi schoenen waarvan het klitteband nu toch wel op is.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Ben groot fan van de merino shirts van Rapha, maar hun zemen passen mij ook niet. De Brevet bib heeft daarnaast ook nog eens zo'n hoge voorkant dat je bijna op je hurken moet zitten bij een pinkelpauze...
[/quote]
Ik weet niet hoe je in een hurkende positie terecht kan komen, en op dit moment ben ik bang om het te vragen...
[/quote]
Hurken is niet echt het goede woord. De voorkant van die broek is zo hoog dat ik als een soort bochel-hunchback de spanning van die broek moet halen om te kunnen pissen. Of je moet dus een leuter van een halve meter hebben. Maar dat red ik nét niet...
Ik ben trouwens niet de enige die over die broek klaagt.
La Passione PSN Light truitje besteld in de kleur ORANJE. Paar setjes sokken erbij om de 100 euro te halen, je kent het wel
Ik weet niet hoe je in een hurkende positie terecht kan komen, en op dit moment ben ik bang om het te vragen...
[/quote]
Hurken is niet echt het goede woord. De voorkant van die broek is zo hoog dat ik als een soort bochel-hunchback de spanning van die broek moet halen om te kunnen pissen. Of je moet dus een leuter van een halve meter hebben. Maar dat red ik nét niet...
Ik ben trouwens niet de enige die over die broek klaagt.
[/quote]
Ik zou zeggen: trek eens een schaatspak aan. Dan weet je pas wat moeilijk betekent
Setje wielen bij “Maatwielen”.
DT Dwiss 350 straight pull naven, DT Swiss RR511 velgen en Sapim Race Aero spaken. (24 voor, 28 achter). Afgestemd op m’n gewicht.
Fijne communicatie met Hans. En de wielen werden (zaterdag) bij afhalen netjes afgeleverd.
Gisteren even een kort proefrondje gedaan, en vandaag serieus aan het werk in Limburg,
Eerste rij-indruk is goed. Wielen voelen stabiel en zeker aan. Blij mee!
DT Dwiss 350 straight pull naven, DT Swiss RR511 velgen en Sapim Race Aero spaken. (24 voor, 28 achter). Afgestemd op m’n gewicht.
Fijne communicatie met Hans. En de wielen werden (zaterdag) bij afhalen netjes afgeleverd.
Gisteren even een kort proefrondje gedaan, en vandaag serieus aan het werk in Limburg,
Eerste rij-indruk is goed. Wielen voelen stabiel en zeker aan. Blij mee!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 2049
- Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20
Misschien wat laat, zomerbanden voor de Venge: Pirelli P Zero Velo.
Ik reed nog steeds op de onverwoestbare Specialized Roubaix Pro, welke ik in Mei al wilde wisselen voor iets lichters.
Ben benieuwd hoe ze zich houden
Ik reed nog steeds op de onverwoestbare Specialized Roubaix Pro, welke ik in Mei al wilde wisselen voor iets lichters.
Ben benieuwd hoe ze zich houden
Hoi, gewicht circa 90 kg. Die aero-spaken was meer een budget-gevolg. Na keuze van velg en naaf was er ruimte voor de wat duurdere aero spaak. Hans van Maatwielen noemde deze optie. Ik vond dit prima.