Mountainbike Show Your Stuff
-
- Forum-lid
Paar plaatjes van m’n Farley 5 2016
Cannondale Badboy SLX
Trek Farley 5
Trek Farley 5
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Prima fiets en welkom in de club. Overigens MTB’ en is niet specifieke een sport om door de winter te komen. (druk me maar voorzichtig uit, iets met pek en veren ).
Overigens op veel MTB routes ook geen pretje na al die droogte voor zover niet gesloten.
Maar vooral veel plezier
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Dank je. Zondag in het mooie weer een route gereden. Uiteindelijk 55 kilometer gereden maar dat deed even een flinke portie pijn in de spieren. Veel zwaarder dan op de racefiets en andere spieren. Maar wel heel leuk en zeker ook om vaker te doen in de mooie maanden. De route lag er overigens vrij goed bij, de regen zaterdag had schijnbaar zijn werk gedaan.fredmtb-sport schreef: ↑30 jul 2018 17:17Prima fiets en welkom in de club. Overigens MTB’ en is niet specifieke een sport om door de winter te komen. (druk me maar voorzichtig uit, iets met pek en veren ).
Overigens op veel MTB routes ook geen pretje na al die droogte voor zover niet gesloten.
Maar vooral veel plezier
Heb ook sinds zeer kort een MTB maar weet nu al zeker dat ik in de winter juist NIET, of slechts zelden, met die fiets zal rijden. Ik heb geen zin te fietsen door de modder en compleet versmeerd thuis te komen. Los van 't feit dat het geen pretje is om met vrieskou je fiets te moeten reiningenfredmtb-sport schreef: ↑30 jul 2018 17:17 ...
Overigens MTB’ en is niet specifieke een sport om door de winter te komen.
...
Nee, 's winters fiets ik gewoon door, maar dan wel op mijn racefiets, op 'verharde' wegen en met 'winterbandjes' .
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
-
- Forum-lid
Giant Anthem 29er 3. Crankstel: 26/36, cassette: 11 x 42. Geen lock-out, dus op de weg rijden op souplesse.
-
- Forum-lid
Laatst weer een paar herfst plaatjes gemaakt
Cannondale Badboy SLX
Trek Farley 5
Trek Farley 5
+1, met fat bikes heb ik niet veel, maar je foto's zijn zeer de moeite waard.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Mooie pic's
Onbeleefde vraag / nieuwsgierig: Wat neem je onderweg mee, gezien de fietstassen?
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?