Inderdaad genante vertoning van (s)jef en bert.
NOS vs Sporza vs Eurosport
Zitten wij nu de komende jaren aan Tsjallingii vast? Boogerd werd gisteren echt een beetje pissig. "Zit je nu mijn verhaal te vertellen?" Karsten Kroon ergerde zich ook al eerder. Stef Clement had het al een keer over "de Freek Vonk van het wielrennen".
Tjallingi trapt echt alleen maar open deuren in, komt nooit met een verrassende analyse.
HAHAHAHA, met dien verstande dat Freek Vonk vaak nog wel echt iets te melden heeft....
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Wat mij de laatste jaren erg opvalt is dat, met name Dijkstra en Ducrot, allerlei eigenschappen toekennen aan renners die doorgaans nergens op slaan. Als je één keer een goede afdaling hebt gereden dan word je voortdurend meesterdaler genoemd. Als je een keer op je bek gaat in de afdaling ben je een beroerde stuurman en zal je voortdurend angst hebben. Ga zo maar door.
Gisteren ook weer. Dan staat Froome op kraken en dan roept Maarten Ducrot vol verbazing: "Froome, de man van de derde week nota bene, krijgt het hier lastig". Volgens mij heeft Froome nog nooit uitgeblonken in de derde week, met als enkele grote uitzondering uiteraard etappe 19 van de afgelopen Giro. Integendeel, hij moest meestal de verliezen op mannen als Quintana beperken in de laatste week.
Het zal er wel insluipen als je 21 etappes urenlang vol moet lullen, waarvoor ik dan wel weer een hoop respect heb
Gisteren ook weer. Dan staat Froome op kraken en dan roept Maarten Ducrot vol verbazing: "Froome, de man van de derde week nota bene, krijgt het hier lastig". Volgens mij heeft Froome nog nooit uitgeblonken in de derde week, met als enkele grote uitzondering uiteraard etappe 19 van de afgelopen Giro. Integendeel, hij moest meestal de verliezen op mannen als Quintana beperken in de laatste week.
Het zal er wel insluipen als je 21 etappes urenlang vol moet lullen, waarvoor ik dan wel weer een hoop respect heb
Gisteren bij de Avondetappe: Maaike Head, terwijl Gilbert in beeld is die aan zijn arm wordt behandeld rijdend naast een busje. "Dit lijken mij wat schaafwonden".
Scherp gezien, alleen fietste hij hier met een gebroken knieschijf.
Scherp gezien, alleen fietste hij hier met een gebroken knieschijf.
Ik vind het best meevallen wat "betweter Thijs" betreft.. Hij heeft vaak meer zinnige info dan andere gasten. Maar ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren. Ik vond niet dat Maake zoveel zinnigs te zeggen had. Ook geen idee of er vaak veel zinnigs te zeggen is, maar dat terzijde.
En anders wordt het door Dionne wel weer afgebroken als het een gesprek over Tramadol begint te worden. De rebus is veel belangrijker.
-
- Forum-lid
Tja, ze gaf commentaar bij de beelden en volgens mij kon je daar niet echt zien dat z'n knieschijf gebroken was. Wel dat z'n arm flink onder de schaafwonden zat.