Tour 2018
Als je kijkt welke klassementsrenners dit jaar in de Tour waren tegenover de Giro, was het deelnemersveld in de Tour een stuk sterker.
De Tour is groter, de Giro mooier (en zwaarder), de Vuelta (met relatief korte etappes en geen meter vlak) vaak aggressiever.
Aan de Tour beginnen doorgaans (maar niet altijd) meer grote klassementsrenners, maar na een week van valpartijen zijn er niet vaak meer over dan een doorsnee startveld van Giro of Vuelta. Met als extra bonus dat er in Giro of Vuelta minder gereden wordt om een vierde plaats of zoiets te verdedigen.
Gelukkig had deze Tour wel iets van een Giro....
Aan de Tour beginnen doorgaans (maar niet altijd) meer grote klassementsrenners, maar na een week van valpartijen zijn er niet vaak meer over dan een doorsnee startveld van Giro of Vuelta. Met als extra bonus dat er in Giro of Vuelta minder gereden wordt om een vierde plaats of zoiets te verdedigen.
Gelukkig had deze Tour wel iets van een Giro....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Thomas maakt zich imho volslagen belachelijk door niet in het geel op het podium te staan maar met dat welsh vod om zich heen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja hoor, prima in orde
Ik begrijp alleen geen hout van dat soort nationalisme.
Ik begrijp alleen geen hout van dat soort nationalisme.
Less is bore
Ik ook niet, maar ik word er niet door getriggerd....
Misschien krijgt dat nog wel een staartje, er zal toch redelijk wat betaald worden voor de namen op de gele trui.
Misschien krijgt dat nog wel een staartje, er zal toch redelijk wat betaald worden voor de namen op de gele trui.
Laatst gewijzigd door Keezx op 29 jul 2018 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
En als hij geen Sky-renner was geweest ?daniel1975 schreef: ↑29 jul 2018 19:49 Thomas maakt zich imho volslagen belachelijk door niet in het geel op het podium te staan maar met dat welsh vod om zich heen.
Ja, belachelijk dat hij niet in het geel op het podium stonddaniel1975 schreef: ↑29 jul 2018 19:49 Thomas maakt zich imho volslagen belachelijk door niet in het geel op het podium te staan maar met dat welsh vod om zich heen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Daniel maakt zich altijd om alles druk volgens mij als een Nederlander dat zou doen zou het gewoon normaal zijn volgens Daniel.