Cannondale
De foto's staan op de site van UC , staat er weer strak bij.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Da's rap! Zal zo eens kijken op de site. Heb het frame sinds vandaag weer binnen. Echt heel mooi gemaakt. Frame is 25 gram aangekomen, en dat is inclusief nieuwe blanke laklaag. Opbouwen gaat pas na mijn vakantie gebeuren, dan zal ik melden of er wat aan het rijgedrag verandert is. Ik verwacht van niet eigenlijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Vermoedelijk niet, Jaco is alleen maar harder gaan rijden op zijn SuperSix
Dus met zijn frame is niets mis.
Pics or it didn't happen!53x11 schreef: ↑18 jul 2018 23:25 Da's rap! Zal zo eens kijken op de site. Heb het frame sinds vandaag weer binnen. Echt heel mooi gemaakt. Frame is 25 gram aangekomen, en dat is inclusief nieuwe blanke laklaag. Opbouwen gaat pas na mijn vakantie gebeuren, dan zal ik melden of er wat aan het rijgedrag verandert is. Ik verwacht van niet eigenlijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ziet er goed uit!
Wiliertoerist schreef: ↑18 jul 2018 23:40 Vermoedelijk niet, Jaco is alleen maar harder gaan rijden op zijn SuperSix
Daar moet ik hard voor werken Marco
@53x11 Ik merk geen verschil in rijgedrag, als ik het goed onthouden heb was de mijne na reparatie 19 gram zwaarder inclusief lak. Het zou me verbazen als je het wel merkt .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Twee kiekjes van mijn met SRAM Force 22 afgemonteerde SuperSix EVO. De wielen met T11-naven van White Industries, zijn gebouwd door Wheel-TEC. BB30A van Cannondale om laten bouwen naar GPX door middel van Wheelsmfg bottom bracket.
Live Slow Ride Fast
-
- Forum-lid