Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Omdat ik voor de derde keer binnen een jaar spaakbreuk opliep met mijn Vision team 30 wielset onder garantie in mogen leveren. Met de korting maar een setje fullcrum racing 3 wielen aangeschaft..
Niet de allerbeste foto overigens..
Niet de allerbeste foto overigens..
#HoeMoeilijkKanHetZijn
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zijn dit al de C17 wielen? Of nog de oude?
Less is bore
ow das minder, de mijne hebben zowat alle terrein gehad en ben ook niet van de lichtste (+95) nog niks mee voor gehad
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
Zo te zien de C17 , donkere labels en zwarte naven namelijk
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Klopt, C17 wielen! En had van de Visions denk ik maandagmorgenmodel, maar na tweede keer spaakbreuk zijn ze nog terug geweest naar de fabriek. Heeft niet mogen baten. Aan mijn gewicht of lompheid van rijden zou het niet perse kunnen liggen, rijd over het algemeen rustig over prima wegen en weeg nooit meer dan 95kg.
Nou ja, nieuwe set, nieuwe kansen, wel een echte upgrade denk ik wat dat betreft..
Nou ja, nieuwe set, nieuwe kansen, wel een echte upgrade denk ik wat dat betreft..
#HoeMoeilijkKanHetZijn
-
- Forum-lid
Een door Shapeways 3D geprint oranje Quad Lock onderdeel.
Quad lock zelf verkoopt dit onderdeel alleen in blauw,zwart,rood en wit.
Het ziet er leuk uit en de kleur past beter bij m’n fiets. En het is iets wat niet iedereen heeft.
Quad lock zelf verkoopt dit onderdeel alleen in blauw,zwart,rood en wit.
Het ziet er leuk uit en de kleur past beter bij m’n fiets. En het is iets wat niet iedereen heeft.
Cannondale Badboy SLX
Trek Farley 5
Trek Farley 5
-
- Forum-lid HC
De buy one get one half price actie geldt nog steeds by CycleStore.
Laatst al eens wat 2Bliss banden besteld in 28mm, nu de 24mm voor mijn 2e fiets. Deze S-Works Turbo banden bevallen zo goed dat ik ze ook op mijn winterfietsje wil. Ook de binnenbandjes zijn met iets van €3.30 p/s in de aanbieding.
- 2x S-Works Turbo 24mm
- 10x Specialized binnenbandjes
Begin zo onderhand aardig wat Specialized-producten te verzamelen, van banden tot side-load bidonhouders en wordt steeds weer tevreden gesteld.
Laatst al eens wat 2Bliss banden besteld in 28mm, nu de 24mm voor mijn 2e fiets. Deze S-Works Turbo banden bevallen zo goed dat ik ze ook op mijn winterfietsje wil. Ook de binnenbandjes zijn met iets van €3.30 p/s in de aanbieding.
- 2x S-Works Turbo 24mm
- 10x Specialized binnenbandjes
Begin zo onderhand aardig wat Specialized-producten te verzamelen, van banden tot side-load bidonhouders en wordt steeds weer tevreden gesteld.
-
- Forum-lid
Afgelopen weekend een stukje bospad waar nog wat oude klinkers lagen langs het militair oefenterrein Leusderheide meegepakt. Altijd leuk om op stukjes off-road goed door te fietsen. Daarbij alleen wel een flinke snee in m'n buitenband opgelopen. Meteen maar inslaan en alles wat binnenkort aan vervanging toe is besteld:
- 3x Conti GP4000 SII
- Derailleurkabels (binnen en buiten)
- Nieuwe kabelknipper
- 42t kettingblad van TA Specialties
- 2x KMC 9-speed ketting (inclusief 2x extra quicklink)
- Shimano HG50 cassette 12-25
Toch ook maar wat vaker mijn ketting controleren/vervangen. Deze cassette heeft het maar een krappe 5.000 km uitgehouden en het kettingblad niet meer dan 10.000km (90% daarvan op de 42t).
- 3x Conti GP4000 SII
- Derailleurkabels (binnen en buiten)
- Nieuwe kabelknipper
- 42t kettingblad van TA Specialties
- 2x KMC 9-speed ketting (inclusief 2x extra quicklink)
- Shimano HG50 cassette 12-25
Toch ook maar wat vaker mijn ketting controleren/vervangen. Deze cassette heeft het maar een krappe 5.000 km uitgehouden en het kettingblad niet meer dan 10.000km (90% daarvan op de 42t).