Wielerseizoen 2018
Opvallend dat het bij Nederlanders bij de inspanning past (Mollema, Tolhoek) maar bij de buitenlanders niet (Titi, Allaphilipe) ![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Yep wat was het ook weer wat men zei over Allaphlipe hij overdrijft zo maar bij Tolhoek is het geweldig. Over nationalisme gesproken de Nederlanders kunnen er ook wat van
Volgens mij was er één forumlid dat klaagde over de bekken die Allaphilipe trok en hebben we hem nog niet gehoord over Tolhoek en wat hij daar van vindt. Persoonlijk heb ik geen problemen met beide en ook niet met Voeckler wat dat betreft. Alle drie leuke en aanvallende renners, die moet je koesteren.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
@beni: wat grappig dat jij in mijn hoofd kunt kijken. Ik noem 2 voorbeelden van gisteren waarbij het om Nederlanders gaat. Ik heb Alaphillipe gisteren niet echt bekken zien trekken, maar ik heb me er tijdens de tour geen moment aan gestoord. Integendeel. Mooie renner. Ik vind het juist bijzonder dat mensen iemand een 'irritant mannetje' vinden op basis van wat tv-beelden...
- daniel1975
- Forum-lid HC
@karl: ik heb gister de koers niet gezien, dus kan ook niks vinden van de bekken van Tolhoek.
Buiten dat: grimas trekken is menselijk. Enige wat mij bij Titi en Ala irriteert is het geforceerd bekken trekken en gebaartjes maken zodra hij doorheeft dat de camera op hem is gericht.
Qua koersen heb ik altijd wel respect gehad voor de aanvalsdrang van Titi.
Buiten dat: grimas trekken is menselijk. Enige wat mij bij Titi en Ala irriteert is het geforceerd bekken trekken en gebaartjes maken zodra hij doorheeft dat de camera op hem is gericht.
Qua koersen heb ik altijd wel respect gehad voor de aanvalsdrang van Titi.
Less is bore
-
- Forum-lid
Rare tactiek van de Nederlandse dames tijdens het EK wielrennen zeg. Ben benieuwd waarom er zo gereden is.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid
Team bespreking vooraf: "Dames, we winnen teveel. Dat is niet goed voor de internationale belangstelling. Zet alles op alles om niet te winnen!"