BRM 1200 M2V NL- Merselo – Verona 2018
Nemen jullie ook minder mee op de fiets???
Je mag een tas meegeven dus minder kleding.
Ik wil kijken of ik wat lichtere set-up kan maken.
Er rijdt een bus achter ons aan ,minder reserve onderdelen????
Andere wielen zijn leuker en makkelijker als afvallen...……
Andere tips????
Je mag een tas meegeven dus minder kleding.
Ik wil kijken of ik wat lichtere set-up kan maken.
Er rijdt een bus achter ons aan ,minder reserve onderdelen????
Andere wielen zijn leuker en makkelijker als afvallen...……
Andere tips????
What do you mean i ain't kind, just not your kind.
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
@Jurian, kom je eruit met pakken? Er rijdt toch geen bus achter ons aan? Ik neem vooral minder kleding en eten mee, voor de rest eigenlijk wat er normaal ook mee gaat. Wat extra warme dingen voor de afdalingen en de nacht. Hoewel ik hoop dat ik dit keer tijdens de koudste uren van de nacht in een bed lig.
Ik vind het wel spannend, ben benieuwd hoe snel ik de slaapplaatsen kan bereiken en of er voldoende uurtjes nachtrust over blijven.
Ik vind het wel spannend, ben benieuwd hoe snel ik de slaapplaatsen kan bereiken en of er voldoende uurtjes nachtrust over blijven.
Parijs-Brest-Parijs 2023
Veel zal afhangen van de windrichting op de 1e nacht. Die ziet er tot nu toe redelijk gunstig uit.
Ik vertrek met wat minder spullen, normaliter ben ik voor het koudste deel van de nacht inderdaad bij de controle waar de tas met extra spullen wacht. Met name voor de 3e dag neem ik dan wel warmere kleren mee. Ik ga er van uit dat het al lang donker is als ik aankom op de Resiapas, Voor die afdaling in het donker wil ik genoeg warme kleren hebben. En extra batterijen zodat ik die in het donker met dubbele verlichting kan rijden. De grote weg laat zich goed rijden in het donker mits je er na 22/23uur rijdt.
Ik vertrek met wat minder spullen, normaliter ben ik voor het koudste deel van de nacht inderdaad bij de controle waar de tas met extra spullen wacht. Met name voor de 3e dag neem ik dan wel warmere kleren mee. Ik ga er van uit dat het al lang donker is als ik aankom op de Resiapas, Voor die afdaling in het donker wil ik genoeg warme kleren hebben. En extra batterijen zodat ik die in het donker met dubbele verlichting kan rijden. De grote weg laat zich goed rijden in het donker mits je er na 22/23uur rijdt.
Daar zit ik ook wel mee.
Daarom wil ik ook "lichter" vertrekken. Of ik prop steeds meer spullen in de bagage tas.
What do you mean i ain't kind, just not your kind.
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
Liever te dik in de kist als een feesie gemist
-
- Forum-lid
- Berichten: 3500
- Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11
Jurian: DNF
Waar vind jij tijden Ernst?
Het was zwaar, het was mooi, het was superverzorgd (voor een brevet dan). Alles moet nog een beetje landen. De eerste 'makkelijke' dag, was zwaar door 370 km tegenwind, om 00:10 uur was ik op de slaapplek en had een behoorlijke nacht. De tweede 'zware' dag (330km) door het Zwarte woud was net zo zwaar als de andere dagen. Het laatste stuk Zwart woud was het zwart in het donker. Om 2:20 op de slaapplek, een kort nachtje. De derde dag (310km), pfff die bergpassen en al het klimmen ervoor, bloedheet. Mijn eerste Alpenfietservaring, zwaar! Om 20 uur haalde ik de stempel bij de Rechenpass, die kon ik in licht omhoog en donker afdalen, toen, in de vroege avond, wist ik dat ik nog 120 km moest. Om 4:40 klokte ik bij de slaapplaats, ik zie hier een grappige regelmaat. Een superkort nachtje dus, maar aangezien dat 4 nog 'maar' 190km was kon ik later vertrekken. Om 7 uur was ik klaarwakker, dus spullen inpakken en ontbijten. Niks makkelijk, Gardameer was nog flink klimmen, net als de rest, er is geen meter plat. 20:30 kon ik aanschuiven bij het finishdiner.
PBP 2015 89:49 uur, nu 87:30 uur (en veel meer slaap)
Was het zwaar? 45 starters, 10 DNF, 3 HD. Dat zegt dank ik iets over de zwaarte.
Het was zwaar, het was mooi, het was superverzorgd (voor een brevet dan). Alles moet nog een beetje landen. De eerste 'makkelijke' dag, was zwaar door 370 km tegenwind, om 00:10 uur was ik op de slaapplek en had een behoorlijke nacht. De tweede 'zware' dag (330km) door het Zwarte woud was net zo zwaar als de andere dagen. Het laatste stuk Zwart woud was het zwart in het donker. Om 2:20 op de slaapplek, een kort nachtje. De derde dag (310km), pfff die bergpassen en al het klimmen ervoor, bloedheet. Mijn eerste Alpenfietservaring, zwaar! Om 20 uur haalde ik de stempel bij de Rechenpass, die kon ik in licht omhoog en donker afdalen, toen, in de vroege avond, wist ik dat ik nog 120 km moest. Om 4:40 klokte ik bij de slaapplaats, ik zie hier een grappige regelmaat. Een superkort nachtje dus, maar aangezien dat 4 nog 'maar' 190km was kon ik later vertrekken. Om 7 uur was ik klaarwakker, dus spullen inpakken en ontbijten. Niks makkelijk, Gardameer was nog flink klimmen, net als de rest, er is geen meter plat. 20:30 kon ik aanschuiven bij het finishdiner.
PBP 2015 89:49 uur, nu 87:30 uur (en veel meer slaap)
Was het zwaar? 45 starters, 10 DNF, 3 HD. Dat zegt dank ik iets over de zwaarte.
Parijs-Brest-Parijs 2023