Gaat als een raket Lekker agressief in de bochten. Met mijn fiets van carbon voel ik meer de 'putten' in de weg, dit frame dempt dat meer maar dat zal dan ook wel zijn omdat het een alu frame is.
Specialized
Wilier Cento1Air (2017)
Specialized Crave (2013)
Specialized Crave (2013)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bolt goed, ga 3km harder, comfortabel en toch snel; doe de Havana bingo
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Google en je zal vinden.
Bron: Specialized FAQWhat is your warranty policy?
Specialized bicycles are sold exclusively through our network of authorized dealers. Specialized Bicycle Components, Inc. provides each original retail purchaser of a new Specialized bicycle or frameset with a limited warranty against defects in materials and workmanship as follows:
Lifetime
Frames and forks
Five Years
Suspension attachment points and related equipment (pivot points, bushings, chain stays, seat stays, shock links, fasteners) on bikes sold after 2008
One Year
Suspension attachment points and related equipment (pivot points, bushings, chain stays, seat stays, shock links, fasteners) on bikes sold before 2009
Paint/finish
Components attached to the bicycle/frameset (saddle, wheels, drive train, brakes, seatpost, crankset, handlebars, stem, baskets, racks, etc.)
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Hierbij mijn Specialized Roubaix Comp 2017.
Veranderingen ten opzichte van het standaard model:
-Hunt 30 Carbon Gravel disc wielen met Dura Ace rotors en tubeless Hutchinson Sector 28mm
-Ultegra crankset
-Hidemybell voor Wahoo ELEMNT
Veranderingen ten opzichte van het standaard model:
-Hunt 30 Carbon Gravel disc wielen met Dura Ace rotors en tubeless Hutchinson Sector 28mm
-Ultegra crankset
-Hidemybell voor Wahoo ELEMNT
hey gasten,
vandaag mijn tarmac expert met disc gewogen, komt op 8kg maat 52. is dit (te) zwaar? niet dat ik een weight weenie wil zijn maar geeft enige gemoedsrust. gebruik hem vooral op het vlakke.
upgrades die ik zowieso nog wil doen zijn ultegra pedalen(zitten nu oude alu op) nieuw en vooral smaller stuur en dan ineens carbon. wat ook wel enig gewicht ervan af doet.
disc is natuurlijk zowieso zwaarder dan mechanisch.
wat is jullie mening over gewicht van de fiets(en)
vandaag mijn tarmac expert met disc gewogen, komt op 8kg maat 52. is dit (te) zwaar? niet dat ik een weight weenie wil zijn maar geeft enige gemoedsrust. gebruik hem vooral op het vlakke.
upgrades die ik zowieso nog wil doen zijn ultegra pedalen(zitten nu oude alu op) nieuw en vooral smaller stuur en dan ineens carbon. wat ook wel enig gewicht ervan af doet.
disc is natuurlijk zowieso zwaarder dan mechanisch.
wat is jullie mening over gewicht van de fiets(en)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fabrikanten doen ons tegenwoordig geloven dat gewicht veen ruk meer uitmaakt. Puur om disc te kunnen verkopen. Ik vind 8kg veel te zwaar.
Setje lichtere wielen zal al aardig verschil malen.
Setje lichtere wielen zal al aardig verschil malen.
Less is bore