Hide my bell
-
- Forum-lid HC
Ik gebruik ook al een tijdje tevreden Hide my bel ik heb er 3. Echter met een Garmin Edge 1030 gemonteerd in de versie 2 hoor ik telkens bij rijden over ruw asfalt of klinkers een ratelend geluid. Bij de Edge 810 had ik dat niet.
Is dit bekend? En zo ja, is er een oplossing voor?
Is dit bekend? En zo ja, is er een oplossing voor?
Dat heb ik met de garmin 1000 ook ben benieuwd of er een oplossing voor is want ik ben er verder zeer content mee . Gaat trouwens om de versie met een evt cam / lamp go pro aansluiting . Met de oude versie op mijn andere fiets heb ik er geen last van .
- daniel1975
- Forum-lid HC
Same here. Sta op het punt om hem eraf te gooien. Wordt gek van dat gerammel.
Less is bore
Enkel op de Vlaamse kasseien ratelt mijn Mio. Ben na twee keer afkraken iedere keer bang dat hij er afvalt. En ooit zal hij dat weer doen. Maar dat doet hij evengoed op de officiële Mio mount.
-
- Forum-lid
Bij mijn vriendin, met haar houder voor de Mio ook gerammel. Hidemybell gemaild en kreeg te horen dat het waarschijnlijk de eerste versie van de houder was. Er is door hen gratis een nieuwe adapter opgestuurd, welke je zeer eenvoudig plaatst (is het gedeelte waar je de Garmin/Mio in vast draait) et voila...geen gerammel meer.
Altijd onderweg...
IK heb verleden week Dogears gezet achterkant de Mio, tot nu toe tevreden van. Is in aluminium.
Eddy Merckx EMX-1 januari 2013
JGuillem Oriënt Disc december 2017
JGuillem Oriënt Disc december 2017
Ik heb ook al het vervangstukje gekregen voor een Mio. Fijne service. Hij zit er veel beter op vast dan in de gamrin mount. Maar op echt slecht wegdek hoor je toch nog geratel of eerder zwaar getril.
Zodra de Mio uit garantie is, vliegen er ook Dogears op.
Bij de tweede tuimelperte was de Mio toch wat beschadigd (krassen en kleine putjes in het plastic frame. Helemaal vervangen door Mio.
Zodra de Mio uit garantie is, vliegen er ook Dogears op.
Bij de tweede tuimelperte was de Mio toch wat beschadigd (krassen en kleine putjes in het plastic frame. Helemaal vervangen door Mio.
vandaag dus effectief even kunnen bellen. hoor ik daar een chinees/nederlands stemmetje waar ik niets van versta. en dan niets meer. op mails antwoorden ze ook al niet. wat heeft dit te betekenen?