Thnx, ook besteld. wilde eigenlijk nooit left side only, maar gezien de prijs toch besteld. Ik heb ook de IQ2 via kickstarter in bestelling staan. Dus kan kijken hoe verschillende systemen met bevallen.
Een vermogensmeter aanschaffen [vragen, tips en ervaringen]
-
- Forum-lid
Heb gisteren de knoop doorgehakt wat betreft de aankoop van een power meter. Ik was lange tijd onzeker of ik nou voor een P2M of Quarq zou gaan.
Uiteindelijk is de keus gevallen op een P2M NGeco met Rotor 3d24 cranks. Zonet berichtje gekregen dat het product verzonden wordt. Kan haast niet wachten .
De reden waarvoor ik P2M boven Quarq verkoos was eigenlijk gewoon puur omdat P2M uit Duitsland komt en Quarq van de VS. Ik had geen zin om Quarq bij een verdeler te kopen aangezien dat vele duurder was dan online. Het probleem waar ik dan mee zat was 'wat als' de PM het begeeft, dan zit je met een reseller dat met de VS contact moet opnemen. Daarvoor is P2M wel makkelijker, gewoon binnen Europa..
Nu een trainingsplan opstellen gebaseerd op kracht
Uiteindelijk is de keus gevallen op een P2M NGeco met Rotor 3d24 cranks. Zonet berichtje gekregen dat het product verzonden wordt. Kan haast niet wachten .
De reden waarvoor ik P2M boven Quarq verkoos was eigenlijk gewoon puur omdat P2M uit Duitsland komt en Quarq van de VS. Ik had geen zin om Quarq bij een verdeler te kopen aangezien dat vele duurder was dan online. Het probleem waar ik dan mee zat was 'wat als' de PM het begeeft, dan zit je met een reseller dat met de VS contact moet opnemen. Daarvoor is P2M wel makkelijker, gewoon binnen Europa..
Nu een trainingsplan opstellen gebaseerd op kracht
Bij een Garmin krijg je netjes een waarschuwing als de batterij op 10% zit. Dat zou in de meeste gevallen ruim voldoende moeten zijn om de rit af te maken en bij thuiskomst de batterij te vervangen.Bospaadje schreef: ↑19 jul 2018 08:49Okay bedankt, ik ben het gisteren wederom vergeten te checken, Ik vrees dat ik beter een gesealde batterij in mijn zadeltasje kan stoppen. Kans lijkt me vrij groot dat ik een keer geconfronteerd ga worden met lege batterij. Dat is opzich ook niet zo'n grote ellende, vervangen is 1 minuuut werk
Eens kijken of ik er straks wel aan denk.
Mijn Wahoo Elemnt Bolt heb ik nog te kort om dat aan de hand te hebben gehad, dus geen idee of je daar ook die waarschuwing krijgt.
-
- Forum-lid
Quarqs worden gewoon lokaal geserviced.
-
- Forum-lid
Ow oké, dat wist ik niet havana. Dacht gelezen te hebben dat Quarq nogal lastig is ivm de service juist omdat het Amerikaans is, maar is dus een fabeltje.
Weet er iemand toevallig ook of ik m'n limietschroefjes van de voorderrie iets of wat moet bijstellen als ik de P2M Rotor 3d24 installeer met m'n huidige R8000 kettingbladen?
Weet er iemand toevallig ook of ik m'n limietschroefjes van de voorderrie iets of wat moet bijstellen als ik de P2M Rotor 3d24 installeer met m'n huidige R8000 kettingbladen?
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Als je een product terug naar de VS moet sturen ben je lang bezig + al die invoerkosten gezever erboven op. Maar dit is dus niet het geval volgens havana.
kunst van het weglaten, ik lees je post als:
ik heb voor P2M gekozen; omdat Quarq (wat een zeer smakelijk product is) uit de VS komt; P2M uit EU.
zo zijn er veel die een fietsmerk uit EU kiezen en geen Spec, Cdale Trek wensen.
zoveel mensen zoveel wensen.
ik heb voor P2M gekozen; omdat Quarq (wat een zeer smakelijk product is) uit de VS komt; P2M uit EU.
zo zijn er veel die een fietsmerk uit EU kiezen en geen Spec, Cdale Trek wensen.
zoveel mensen zoveel wensen.