Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Puck Moonen

DeletedUser02
Forum-lid HC

DeletedUser02 09 aug 2018 11:33

Van Froome hoef ik echt geen plaatjes te zien.

tenere
Forum-lid

tenere 09 aug 2018 13:27

Ach, het is precies zo als gezegd wordt, je moet het over fietsprestaties kunnen hebben (zowel positief als negatief). Beoordelen prima, maar veroordelen wordt iets anders. Het wordt dan wat persoonlijk en volgens mij is dit forum (geen enkel) daar helemaal niet de plaats voor.

Zo mag iedere wielrenner zelf bezien hoe hij/zij haar geld verdient. Het hebben van een eigen topic als "overdreven" benoemen is een stelling die (wat mij betreft) past in bijvoorbeeld het jaar 2018 voor Christus. Het is een vorm van reclame maken en dat doet ieder persoon cq bedrijf met een beetje verstand. Mocht je dat niet begrijpen dan ben je vermoedelijk geen zelfstandige. Je zou je bijna afvragen onder welke steen zijn de mensen met dergelijke opmerkingen vandaan gekropen, maaaaaarrrr, ook dat is slechts een mening.

Puck heeft kennelijk een businessplan bedacht met daarbij een heldere vraagstelling. Hoe verdien ik mijn geld met mijn hobby fietsen. Ik ben misschien dan wel niet de beste, maar ik wil voldoende verdien verdienen.

Het resultaat is dat zij op dit moment slimmer acteert op dit gebied dan de meesten van ons en/of andere Nederlandse (prof)fietsers. Zij lacht daarbij, rijdende in haar gesponserde Mercedes/fietsen/reizen/trainingskampen enz, al die hobby fietsers die niets verdienen met al die fietsrondjes en hun kennelijk bovengemiddelde prestaties uit.
Geniet van het leven, het is (te) kort en duurt maar even

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 09 aug 2018 13:42

ypuh schreef: 09 aug 2018 11:33 Van Froome hoef ik echt geen plaatjes te zien.
Dan even de andere kant opkijken :winkthumb:

Afbeelding
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 09 aug 2018 13:47

tenere schreef: 09 aug 2018 13:27Zo mag iedere wielrenner zelf bezien hoe hij/zij haar geld verdient. Het hebben van een eigen topic als "overdreven" benoemen is een stelling die (wat mij betreft) past in bijvoorbeeld het jaar 2018 voor Christus. Het is een vorm van reclame maken en dat doet ieder persoon cq bedrijf met een beetje verstand. Mocht je dat niet begrijpen dan ben je vermoedelijk geen zelfstandige. Je zou je bijna afvragen onder welke steen zijn de mensen met dergelijke opmerkingen vandaan gekropen, maaaaaarrrr, ook dat is slechts een mening.
Dat argument gaat op voor haar eigen instagram account - die zij als zelfstandige zelf heeft geopend en onderhoudt - maar zeker niet voor dit topic. Tenzij FIETS een commercieel dealtje heeft met Moonen. Feit blijft dat ze een wielrenster is met een profcontract terwijl ze vrijwel nooit de finish van een wedstrijd haalt. Logisch dat dit besproken wordt in een topic dat haar naam draagt.
Laatst gewijzigd door timo2.0 op 09 aug 2018 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Kiekeboe
Forum-lid

Gebruikersavatar Kiekeboe 09 aug 2018 13:55

Al die commotie.
Dit is toch het FietsCafe?
Moonen wordt er toch niet financieel beter van, omdat er hier een topic over haar bestaat?

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 09 aug 2018 14:01

Kiekeboe schreef: 09 aug 2018 13:55 Al die commotie.
Heb ik toch een paar dagen geleden al geschreven? In een café wordt er toch ook gediscusseerd? Of moeten we het allemaal met elkaar eens zijn?

Ik vraag me ook steeds af hoe mensen hier weten dat ze door Instagram een goedgevulde bankrekening heeft. Kan best, maar kan ook best tegenvallen.
En haar Twitteraccount onderhoudt ze wel heel erg slecht.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 09 aug 2018 14:08

Kiekeboe schreef: 09 aug 2018 13:55 Al die commotie.
Moonen wordt er toch niet financieel beter van, omdat er hier een topic over haar bestaat?
Ze leeft niet van haar sportieve prestaties maar van de aandacht die zij in de media genereert dus - ja - ook van de aandacht hier wordt zij financieel beter. Wat an sich prima is maar als er dan toch een topic is dan toch eentje waar mensen ook mogen praten over haar gebrekkige uitslagen in plaats van een topic waar het enkel over haar tits and ass mag gaan - zoals gezegd, als dat het doel is van zo'n topic dan kan dat prima in het "schone dames" topic, daar is geen apart topic voor nodig.

tenere
Forum-lid

tenere 09 aug 2018 15:09

Hoe meer (gratis) reclame hoe beter. Gebruik alle je ten dienste staande middelen. Wat te denken van bedrijven die zo ongemerkt mbv een zogenaamd nieuwsbericht gratis reclame maken (advertorial). Vele bladen werken daar ongemerkt aan mee in het belang van nieuwsvergaring. Zou niet best zijn als ik alleen in mijn eigen krant (bijvoorbeeld Instagram of ........ ) reclame zou (mogen) maken.

Dat wat een account aan inkomen genereert daar hoef je geen wiskundige voor te zijn, dat is op internet te vinden . Eea is gebaseerd op het aantal volgers (reclamepotentieel) maal een x-bedrag of een vaste vergoeding (minimaal inkomen is dus te berekenen als je daar in geïnteresseerd bent). Daarnaast levert het ene account meer op dan het andere (helaas voor twitter).

Denk aan Youtube, Instagram en nog veel meer. Dat is een reden dat er bijvoorbeeld "vloggers" zijn. Daarnaast worden de "vloggers" die veel volgers hebben ruimhartig gesponsord door verschillende bedrijven (in geld of met producten). Deze bedragen zijn heel behoorlijk te noemen. Als tegenprestatie moeten zij regelmatig een korte melding maken van het bedrijf of foto's laten zien van een dame met het product (ik bedoel bijvoorbeeld de foto van de Mercedes of wellicht de foto van de vermogensmeter of fiets in "haar" achtertuin). Gewoon slimme reclame die velen niet zo ervaren.
Geniet van het leven, het is (te) kort en duurt maar even

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 09 aug 2018 15:11

Die Mercedes zal ze gratis rijden in ruil voor wat posts. Die kauwgom enzo moet je denken aan een paar honderd euro per post.

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 09 aug 2018 15:18

havana schreef: 09 aug 2018 15:11 Die kauwgom enzo moet je denken aan een paar honderd euro per post.
Maar dat betekent niet dat ze "onbeperkt" krijgt per post. Ook daar zullen toch wel afspraken over zijn.

Maar goed, op Instagram heeft ze gepost dat ze dit jaar niet meer op de weg in actie zal komen. Ik ben best benieuwd hoe lang haar contract met Lotto Soudal door zal lopen.

remmiedepemmie
Forum-lid

remmiedepemmie 09 aug 2018 15:22

Om nog maar eens een voorbeeld te geven van Puck's marktwaarde; gisteren het meest gelezen in het sportgedeelte van de Telegraaf: https://www.telegraaf.nl/sport/2406564/ ... -van-emden

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 09 aug 2018 15:31

remmiedepemmie schreef: 09 aug 2018 15:22 Om nog maar eens een voorbeeld te geven van Puck's marktwaarde; gisteren het meest gelezen in het sportgedeelte van de Telegraaf: https://www.telegraaf.nl/sport/2406564/ ... -van-emden
Gaat dat dan om Puck of om het eventuele naakt van Jos van Emden?

Gesloten