Overnachten Rotterdam Tour ´10
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
tijdens mijn woon-werk ritje vanochtend kwam ik langs het fietspad 3 mogelijkheden voor je tegen.
Hotel de Unie in Waddinxveen
Van de valk in Nieuwerkerk
En campanille aan de hoofdweg in Capelle of is dat al Rotterdam.
Ik deed er vanuit Waddinxveen op de degelijke Batavus Stadsfiets incl. verkeerslichten (en dat zijn er een hoop langs de Hoofdweg) en mijn regenpak uittrekken iets meer dan een uur over om op mijn werk aan de Coolsingel te komen.
Hotel de Unie in Waddinxveen
Van de valk in Nieuwerkerk
En campanille aan de hoofdweg in Capelle of is dat al Rotterdam.
Ik deed er vanuit Waddinxveen op de degelijke Batavus Stadsfiets incl. verkeerslichten (en dat zijn er een hoop langs de Hoofdweg) en mijn regenpak uittrekken iets meer dan een uur over om op mijn werk aan de Coolsingel te komen.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
[quote="danny1407"]Als ik het allemaal zo lees, denk ik dat ik ook maar gewoon thuis blijf slapen.......
[/quote]
Heb jij een bed over?
[/quote]
Heb jij een bed over?
-
- Forum-lid
Als ik zie hoe handig Danny met klussen aan zijn fietsen is dan verwacht ik eerlijk gezegd dat hij al een tijdje druk bezig is om in zijn achtertuin een hotel neer te zetten waar hij tijdens de tour tegen een schappelijk tarief onderdak zal bieden aan zijn fietsvriendjes.
Zolang het warm, droog en stevig is, mag het van mij van piepschuim en carbonkleurig plakplastic zijn hoor
-
- Forum-lid HC
Je zou ook net buiten Rotterdam kunnen slapen en dan met bv de trein/metro naar R'dam. Als je echt van ver moet komen.
Ik pak de metro wel. Ben benieuwd of er iets te zien valt en hoe druk het wordt
Ik pak de metro wel. Ben benieuwd of er iets te zien valt en hoe druk het wordt
-
- Forum-lid
In en rond Rotterdam zit alles vol. Op Voorne & Putten kan ik je camping de Quack in Hellevoetsluis aanraden, je bent dan zondag slecht 100m van de eerste etappe. Iets verder in Ouddorp heb je nog meer keus. Ook dit ligt aan het parours vd 1e etappe. Voor de sportievelingen onder ons: op zaterdag 3 juli diverse tour de France toertochten. Zie www.tourderotterdam.nl
[quote="Bottecchia"]Als ik zie hoe handig Danny met klussen aan zijn fietsen is dan verwacht ik eerlijk gezegd dat hij al een tijdje druk bezig is om in zijn achtertuin een hotel neer te zetten waar hij tijdens de tour tegen een schappelijk tarief onderdak zal bieden aan zijn fietsvriendjes. [/quote]
Ik ben eerst bouwtekeningen aan het maken en aan het verzinnen hoe ik in hemelsnaam een tuin in het appartementje krijg......
Dat hotel volgt dan later nog.
Ik ben eerst bouwtekeningen aan het maken en aan het verzinnen hoe ik in hemelsnaam een tuin in het appartementje krijg......
Dat hotel volgt dan later nog.
-
- Forum-lid
[quote="andromeda"]Thuis , en de dagen erna ook.[/quote]
hahahaha....kan ook niet anders met dat Dudok-logo he Andromeda hahaha....Maar even voor de goede orde: ik slaap ook thuis en de dagen en weken erna ook. Wat een gelukje zeg dat ik dan in Capelle aan den IJssel woon. Jongens...: ik heb nog wel een logeerkamer over. Echt niet tegen een woekerprijs...laten we er anders een Bed and Breakfast van maken oid... Ik kom wel een ontbijtje brengen 's ochtends: bidonnetje Fantomalt, Bornreepje, plakje ontbijtkoek, bakje kwark met stukjes verse banaan erin. Wat willen jullie nog meer????
hahahaha....kan ook niet anders met dat Dudok-logo he Andromeda hahaha....Maar even voor de goede orde: ik slaap ook thuis en de dagen en weken erna ook. Wat een gelukje zeg dat ik dan in Capelle aan den IJssel woon. Jongens...: ik heb nog wel een logeerkamer over. Echt niet tegen een woekerprijs...laten we er anders een Bed and Breakfast van maken oid... Ik kom wel een ontbijtje brengen 's ochtends: bidonnetje Fantomalt, Bornreepje, plakje ontbijtkoek, bakje kwark met stukjes verse banaan erin. Wat willen jullie nog meer????
Wie het laatst lacht.....is traag van begrip...
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Rode lantaarn"] Wat een gelukje zeg dat ik dan in Capelle aan den IJssel woon.[/quote]
't is maar wat je geluk noemt
Wij gaan trouwens ook met de metro. Of met de trein vanuit Delft oid.
Vrees dat de parkeerruimte bij de meest voor de hand liggende metrostations niet toerijkend zal zijn....
't is maar wat je geluk noemt
Wij gaan trouwens ook met de metro. Of met de trein vanuit Delft oid.
Vrees dat de parkeerruimte bij de meest voor de hand liggende metrostations niet toerijkend zal zijn....
Less is bore