Wielerseizoen 2018
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het is al jaren hetzelfde liedje, zolang iedereen op z'n fiets blijft zitten, mag zo'n beetje alles. Houdt die Sky renner niet in en gaat hij onderuit, dan gaat de jury pas nadenken over hetgeen er gebeurde.
Volslagen belachelijk vind ik 't. Wat mij betreft wordt er gewoon aan het begin van het seizoen een lijn getrokken en vanaf dan consequent handhaven, dan is het zo klaar er mee. Maar dan moet je er wel mee kunnen leven dat je ook een aantal keer grote namen terug zet in de uitslag.
Volslagen belachelijk vind ik 't. Wat mij betreft wordt er gewoon aan het begin van het seizoen een lijn getrokken en vanaf dan consequent handhaven, dan is het zo klaar er mee. Maar dan moet je er wel mee kunnen leven dat je ook een aantal keer grote namen terug zet in de uitslag.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Net zo consequent als stayeren achter de PL auto bedoel je?amclassic-fan schreef: ↑14 aug 2018 12:41 . Wat mij betreft wordt er gewoon aan het begin van het seizoen een lijn getrokken en vanaf dan consequent handhaven, dan is het zo klaar er mee. Maar dan moet je er wel mee kunnen leven dat je ook een aantal keer grote namen terug zet in de uitslag.
Less is bore
- ophetkantje
- Forum-lid
Dat heb ik heel lang geleden al geleerd bij de amateurs stayeren nooit achter je eigen auto, maar altijd achter die van een andere ploeg. Daarom zijn vrienden in het peloton zo belangrijk, Voor stayeren achter de auto van een ander ploeg kan me je moeilijk straffen, die reed daar toevallig.
Ach, ik zeg ook maar wat
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat is net zo'n kansloos verhaal. Net als over een gescheiden fietspad / voetpad rijden, het mag niet, er wordt veel gedreigd door de jury, maar puntje bij paaltje komt wordt er zeer zelden opgetreden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik doelde op de willekeur die Dumoulin trof tijdens de Tour. Terwijl er voldoende andere overtreders ruim in beeld waren op andere dagen zonder straf.ophetkantje schreef: ↑14 aug 2018 14:08 Dat heb ik heel lang geleden al geleerd bij de amateurs stayeren nooit achter je eigen auto, maar altijd achter die van een andere ploeg. Daarom zijn vrienden in het peloton zo belangrijk, Voor stayeren achter de auto van een ander ploeg kan me je moeilijk straffen, die reed daar toevallig.
Less is bore
De willekeur is met:
- achter de auto
- bidon-hangen
- buiten tijd binnen komen
- sprinten in rechte lijn
- dopingovertredingen
- misdragingen
Nog genoeg ruimte voor verbeteringen
- achter de auto
- bidon-hangen
- buiten tijd binnen komen
- sprinten in rechte lijn
- dopingovertredingen
- misdragingen
Nog genoeg ruimte voor verbeteringen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ach, als je ziet hoe lang de voetbalbobo's iets simpels als video referee tegen hebben gehouden..... organisatoren willen graag iets schimmig kunnen houden.
De romeinen staken een potentieel te sterke gladiator ook al even een mes tussen de ribben voor het betreden van de arena om de wedstrijd te beinvloeden.
Soms is het alsof te tijd stil heeft gestaan (oprekken tijdslimiet voor Demare bijv).
Less is bore
heel goede "aankoop" van LottoJumbo. Bij rondes met ploegtijdritten kunnen ze die meer dan gebruiken. En ook als helper kan het een superaankoop zijn.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Prachtige overwinning van Taco van der Hoorn!
Erg knap na zo’n zware hersenschudding in november. Volgens eigen zeggen pas vier weken weer serieus in training!
Erg knap na zo’n zware hersenschudding in november. Volgens eigen zeggen pas vier weken weer serieus in training!