12 graden en dan al in de korte broek
Gistere was het hier een graad of 14 en ik reed in een winterbroek rond met onderschirt,shirt met korte mouwen en een winterjas :P
De winterjas was misschien iets teveel maar korte broek en een shirt met korte mouwen zie je mij voorlopig toch nog niet in.
Graadje of 20 dan heb ik de korte broek denk ik wel aan
De winterjas was misschien iets teveel maar korte broek en een shirt met korte mouwen zie je mij voorlopig toch nog niet in.
Graadje of 20 dan heb ik de korte broek denk ik wel aan
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
LIEVER EEN WARM MIETJE DAN EEN KOUDE BIKKEL
een tekst die bij het KCT veelvuldig voorbij kwam, en waar ik nog dagelijks gebruik van maak,
een tekst die bij het KCT veelvuldig voorbij kwam, en waar ik nog dagelijks gebruik van maak,
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
brrrr dat is hier aan het ijsselmeer niet aan te raden had van de week zelfs nog koude tenen!!
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
Vorige week donderdag al voor het eerst in de korte broek gereden. Naar huis van m'n werk (23 kilometer enkel) met een temperatuurtje rond de 16 graden... heerlijk!
Denk dat ik morgenmiddag voor het eerst in m'n korte koerstrui ga :p
Denk dat ik morgenmiddag voor het eerst in m'n korte koerstrui ga :p
Pas bij de 20 graden met zon gaan de been en armstukken uit, tenzij het koers is natuurlijk. Dan gaat er wat minder aan....
Ik heb nu al wat last van mijn aanhechtingen door dat getrain in die achterlijk koude omstandigheden. Los van het feit dat het zo is als het is; was het hoogst irritant. Fietsen is geen sport voor onder de 2 graden celcius.
LOL: ik zag zaterdag een gast tijdens een trainingskoers (Noord Veluwe) met korte broek en een regenjack....wat een malloot?
Ik heb nu al wat last van mijn aanhechtingen door dat getrain in die achterlijk koude omstandigheden. Los van het feit dat het zo is als het is; was het hoogst irritant. Fietsen is geen sport voor onder de 2 graden celcius.
LOL: ik zag zaterdag een gast tijdens een trainingskoers (Noord Veluwe) met korte broek en een regenjack....wat een malloot?
Is dat een vraag?;)
Met name in de zomer fiets ik in de regen ook liever met korte broek, omdat je anders ijskoud wordt doordat je broek volkomen doorweekt raakt. Ik weet alleen niet of dat nu ook al opgaat.
Met name in de zomer fiets ik in de regen ook liever met korte broek, omdat je anders ijskoud wordt doordat je broek volkomen doorweekt raakt. Ik weet alleen niet of dat nu ook al opgaat.
Onder de 15 graden rij ik in lange (winter)broek, tussen de 15 en 20 (bij benadering) met 3/4 beenstukken en boven de 20 graden in korte broek.
Ik krijg gewoon last van m'n knieen als ik te snel in korte broek ga rijden. Zoek maar eens op diverse sites, het is onwijs slecht voor je gewrichten om te snel in korte kleding te rijden.
Ik krijg gewoon last van m'n knieen als ik te snel in korte broek ga rijden. Zoek maar eens op diverse sites, het is onwijs slecht voor je gewrichten om te snel in korte kleding te rijden.
Veni, vidi, fietsie
Alles met \'te\' ervoor is slecht... behalve tequila
Alles met \'te\' ervoor is slecht... behalve tequila