Nee dat was vooral omdat stuur anders erg laag was. Maar ben ook eerlijk in 500m is het moeilijk zeker weten.
Aankoop en Maatadvies (canyon)
-
- Forum-lid
Je mag een rondje op de parkeerplaats.
Je kunt altijd thuis nog 30 dagen testen.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
- ridefreeordie
- Forum-lid
De vraag stellen is hem beantwoorden. Niemand heeft Di2 nodig.
Ritchey Logic Road
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Pinarello Asolo
Cotic BFe
Kona Sutra
Ik snap je punt, maar de uitzondering bevestigd de regel. Schoonvader heeft iets van artrose in rechter pols en kan daardoor slecht schakelen. Zeker als dat regelmatig moet gebeuren en op langere tochten. Zijn DI2 is inmiddels zo afgesteld dat het schakelen links (voor) gewoon normaal is en met de knopjes bovenop de shifters bediend hij rechts (achter).
-
- Forum-lid
Oke, goed argument. dan klinkt dat als de weg voorwaarts. En met een M zal ik natuurlijk ook nog even goed moeten kijken naar de spacers bij het stuur.
Tja als ik mijn vrienden daarvan kan overtuigen...ik wil graag als eerste boven zijn
Maar DI2 laat ik dan misschien zitten. Vind vooral de mechanische shifters (8020) wel echt een stuk lomper dan de elektronische shifters (8070). En komende van campa voelt dat schakelen met je remhendel ook niet heel fijn aan.
hmmm eens kijken of er nog kortingen komen....
-
- Forum-lid
In november zijn er doorgaans kortingen. Soms al eerder.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En je kan ook wachten tot juli volgend jaar op de "Tour" kortingen.HarryuitHilversum schreef: ↑21 aug 2018 10:03 In november zijn er doorgaans kortingen. Soms al eerder.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
En dan is net jouw maat niet meer leverbaar in de kleur die je zo graag zou hebben....Lcsmet schreef: ↑21 aug 2018 11:25En je kan ook wachten tot juli volgend jaar op de "Tour" kortingen.HarryuitHilversum schreef: ↑21 aug 2018 10:03 In november zijn er doorgaans kortingen. Soms al eerder.