Specialized
-
- Forum-lid
Beetje autoshampoo van de action werkt ook prima.
Waarom niet? Gebruik ik al jaren om mijn fietsen te poetsen. Dat spul werkt prima voor vanalles en nog wat (onder andere onverdund voor de ketting te ontvetten, om stuurlint terug wit te maken,...).
https://www.futurumshop.nl/cyclon-insta ... mgEALw_wcB
Snap ook niet dat mensen hier soms lampenolie of dasty aanbevelen. Is toch gemaakt voor lampen en niet om wat te experimenteren op een fiets van een paar 1000 euro??
Snap ook niet dat mensen hier soms lampenolie of dasty aanbevelen. Is toch gemaakt voor lampen en niet om wat te experimenteren op een fiets van een paar 1000 euro??
Wat blijft die oude Tarmac toch prachtig! Ongelofelijk dat de opvolger zo lelijk is geworden .
Lak op een fiets is geen uniek product. Ieder schoonmaakmiddel dat veilig te gebruiken is op gelakte oppervlakten is geschikt voor je fiets.
Als je een schoonmaakmiddel vreselijk duur maar maakt en er een fietsgerelateerd etiket op plakt wordt het niet ineens beter voor je fiets. Marketing heet zoiets.
Lampenolie gebruik je op een ketting en die kost geen paar duizend euro.kristofvs schreef: ↑22 aug 2018 11:07 https://www.futurumshop.nl/cyclon-insta ... mgEALw_wcB
Lak op een fiets is geen uniek product. Ieder schoonmaakmiddel dat veilig te gebruiken is op gelakte oppervlakten is geschikt voor je fiets.
Als je een schoonmaakmiddel vreselijk duur maar maakt en er een fietsgerelateerd etiket op plakt wordt het niet ineens beter voor je fiets. Marketing heet zoiets.
Campagnolo Ultra Dork
- Japierossi
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dasty is in principe niet geschikt voor lak maar als je niet te lang wacht met afspoelen met schoon water verpest je er je fiets niet mee. Alleen gebruiken voor vlekken die je er met iets anders niet uit krijgt is mijn advies.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid