Giant Propel neon red
Beste allemaal,
Sinds kort ben ik eigenaar van een prachtige Giant Propel Advanced met de kleur Neon red.
Nu is deze kleur best apart en is het vreselijk moeilijk om hierbij een passende outfit te zoeken. Graag wil ik bij mijn zwarte broek een passend shirtje met dezelfde kleur rood. Heeft iemand enig idee waar ik die kan vinden? En ik ben ook op zoek naar passende kleur handschoenen en sokken.
Groet David
Sinds kort ben ik eigenaar van een prachtige Giant Propel Advanced met de kleur Neon red.
Nu is deze kleur best apart en is het vreselijk moeilijk om hierbij een passende outfit te zoeken. Graag wil ik bij mijn zwarte broek een passend shirtje met dezelfde kleur rood. Heeft iemand enig idee waar ik die kan vinden? En ik ben ook op zoek naar passende kleur handschoenen en sokken.
Groet David
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
op AliE je eigen shirt in je favo kleur laten maken, maar zoals Amclassic-fan al aangeeft is de kans best groot dan zelfs ondanks gelijke kleurcodes (als je die kan vinden) de kleur net afwijkt. Maar met zo'n fiets is die gok het best waard lijkt me.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Of donkerblauw. https://www.lapassione.cc/collections/s ... camou-blue
Enne, op deze mooie fiets natuurlijk nog wel 1-2cm spacer eraf
Enne, op deze mooie fiets natuurlijk nog wel 1-2cm spacer eraf
Less is bore
Als eerste wat een mooie fiets, en de kleur is zeker zeer opvallend.
Tja de kleding, ik zou persoonlijk gaan voor zwarte kleding omdat dit mooi valt tegen deze felle kleur, misschien wat rode accenten in de bril/helm/handschoentjes. Maar om deze kleur overal hetzelfde in te krijgen is lastig
Nu ben ik zelf op zoek naar en setje van het merk "Komraid" en kwam dit shirt/broek/windjack/arm stukken tegen https://komraid.com/collections/mens-cl ... eve-jersey
Misschien je eens bij "sockeloen" kijken of ze iets in die tinten hebben
Tja de kleding, ik zou persoonlijk gaan voor zwarte kleding omdat dit mooi valt tegen deze felle kleur, misschien wat rode accenten in de bril/helm/handschoentjes. Maar om deze kleur overal hetzelfde in te krijgen is lastig
Nu ben ik zelf op zoek naar en setje van het merk "Komraid" en kwam dit shirt/broek/windjack/arm stukken tegen https://komraid.com/collections/mens-cl ... eve-jersey
Misschien je eens bij "sockeloen" kijken of ze iets in die tinten hebben
oprotten met dat lelijke matchen met de fiets.
shirt in kleur, maar dan in een contrastkleur zoeken met je frame.
licht groen of licht blauw.
(bananacycing.cc eindhoven of Morvelo UK)
de wereld is al zwart zat, kleur maakt het iets vrolijker.
goeie keuze kwa frame, maar f*ck zeg wat een toren is dat echt nodig?
je hebt wel wat drop, lange benen, korte lichaam?
shirt in kleur, maar dan in een contrastkleur zoeken met je frame.
licht groen of licht blauw.
(bananacycing.cc eindhoven of Morvelo UK)
de wereld is al zwart zat, kleur maakt het iets vrolijker.
goeie keuze kwa frame, maar f*ck zeg wat een toren is dat echt nodig?
je hebt wel wat drop, lange benen, korte lichaam?