Fantastisch toch.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mavic levert al zijn wielsets als set met hun eigen banden. Koppelverkoop dus.
Uiteraard kun je die eraf gooien voor elke band die je wilt, maar dat is ook weer geld weggooien. Alleen al daarom zal ik nooit mavic kopen.
Less is bore
Ik rijd de banden echt wel op hoor. Maar is het "koppelverkoop" of warden ze er als "service"op gedaan? Het zal me een worst zijn, ik heb de wielen die ik wil. En of ik nog naar die gele stickertjes ga kijken? Volgens mij kan een deel er redelijk makkelijk vanaf.daniel1975 schreef: ↑23 aug 2018 11:25Mavic levert al zijn wielsets als set met hun eigen banden. Koppelverkoop dus.
Uiteraard kun je die eraf gooien voor elke band die je wilt, maar dat is ook weer geld weggooien. Alleen al daarom zal ik nooit mavic kopen.
(Ik zie nu pas dat de autocorrectie een waarschijnlijk niet bestaand merk wielen gemaakt heeft. Continental natuurlijk)
-
- Forum-lid
Die heeft het bij mij een seizoen uitgehouden. Kreeg al snel last van slijtage plekken op de zijkant van de bovenbenen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Nieuwe wielen:
- H Plus Son Archetype zwart
Hope RS4 voornaaf
Hope RS4 achternaaf
DT Swiss competition zwart
Messing spaaknippel zwart
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie velgen, alleen zo jammer dat het zwart niet duurzaam is
Less is bore
Spuit ik ze over een half jaartje groen Ik hoop vooral dat ik nu eens 1 seizoen kan rijden zonder spaakbreuk of afgescheurde spaaknippel. En een keer geen slag in m'n wiel...daniel1975 schreef: ↑24 aug 2018 09:47 Mooie velgen, alleen zo jammer dat het zwart niet duurzaam is
Moet alleen erg wennen aan de Vitoria bandjes, vind ze wat zoekerig naar grip maar dat zal deels ook nieuwigheid zijn.