ISAAC
-
- Forum-lid
Ik wil een gravel kopen naast mijn huidige Isaac hoop dat ze hiermee snel komen anders kies ik toch maar voor een ander merk.
-
- Forum-lid
Wat ik van de dealer hoor komt er een gravel begin 2019 en zou er een Aero disc en nog een ander disc model bij komen.
Ben er nog niet over uit of ik zo lang wil wachten
Ben er nog niet over uit of ik zo lang wil wachten
Komt een aero disc dit jaar of ook in 2019? Ik zie dat de Meson niet meer te zien is op hun site.tom de groot schreef: ↑18 sep 2018 10:26 Wat ik van de dealer hoor komt er een gravel begin 2019 en zou er een Aero disc en nog een ander disc model bij komen.
-
- Forum-lid
Geen idee ik rij zelf nog met de oude door.
-
- Forum-lid
Hallo,
Ik heb het afgelopen jaar een Isaac Boson Disc 2017 gekocht. Ik ben er erg blij mee op 1 ding na, het gillende geluid tijdens het remmen. Hebben meer mensen hier last van (gehad)? En wat kan ik er tegen doen?
Volgens de fietsenmaker heeft het te maken met het frame omdat deze van carbon is en de 140 schijven, ik vind dit zelf een beetje raar want dan moet ik dus niet als enige hier last van hebben.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Ik heb het afgelopen jaar een Isaac Boson Disc 2017 gekocht. Ik ben er erg blij mee op 1 ding na, het gillende geluid tijdens het remmen. Hebben meer mensen hier last van (gehad)? En wat kan ik er tegen doen?
Volgens de fietsenmaker heeft het te maken met het frame omdat deze van carbon is en de 140 schijven, ik vind dit zelf een beetje raar want dan moet ik dus niet als enige hier last van hebben.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
-
- Forum-lid
Alleen bij regen heb ik last van gillend geluid bij m"n MTB en daar zitten 180 en 160 schijven op. Dat verhaal van je fietsenmaker is bullshit.
-
- Forum-lid
Bedankt voor je reactie!
Nieuwe blokken zitten er al onder, zijn ondertussen ook al bijgeschaafd. Maandag gaan we nog een ander soort blok proberen, hopelijk helpt dat. Fiets word regelmatig helemaal schoon gemaakt waaronder schijven ontvetten.
-
- Forum-lid
Ik heb dat alleen bij regen.
Vraag me wel af welke fietsenmaker je zo een onzin verkoopt alsof gillende remmen aan het frame zou liggen...
Vraag me wel af welke fietsenmaker je zo een onzin verkoopt alsof gillende remmen aan het frame zou liggen...