omslagfoto nr9
Bij Rapha, MAAP, Isadore en dat soort merken is het inderdaad schering en inslag. Modellen met baard en helemaal onder de plakplaatjes. Ook in het profvoetbal tel je niet meer mee als je niet minimaal 1 arm compleet vol hebt zitten met die afzichtelijke paupertroep.
-
- Forum-lid HC
heldere observatie.havana schreef: ↑04 sep 2018 18:04 Bij Rapha, MAAP, Isadore en dat soort merken is het inderdaad schering en inslag. Modellen met baard en helemaal onder de plakplaatjes. Ook in het profvoetbal tel je niet meer mee als je niet minimaal 1 arm compleet vol hebt zitten met die afzichtelijke paupertroep.
Sowieso lijdt Fiets al een tijdje aan het Hipster virus. Zowel in beeld als in tranentrekkend taalgebruik....
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid HC
Ik vind de tekst en foto wel mooi gekozen bij het onderwerp eigenlijk.
Een geolied geschoren been vind ook niet iedereen
Een geolied geschoren been vind ook niet iedereen
Ik toonde de foto van aan mijn echtgenote. Ik kreeg de melding 1 tatoe en ze scheidt van mij. Het is echt een hele geruststelling te weten dat een scheiding me nooit meer zal kosten dan een klein litteken...
-
- Forum-lid HC
Ik zou zeggen schijt / scheidt aan je echtgenote, het is mijn lijf!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
En wie moet er naar kijken? Gelukkig vindt mijn man het nog erger dan ik.colnagofreak schreef: ↑07 sep 2018 18:30 Ik zou zeggen schijt / scheidt aan je echtgenote, het is mijn lijf!
Gelukkig verschillen de meningen Ik heb een aanzoek gedaan en een ja-woord gekregen door middel van een tattoo
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Ja, als je echtgenote toch niet meeleest hier durf je wel natuurlijkcolnagofreak schreef: ↑07 sep 2018 18:30 Ik zou zeggen schijt / scheidt aan je echtgenote, het is mijn lijf!
-
- Forum-lid
Ik moet zelf altijd hard lachen om de "tegenstanders", heb werkelijk nog nooit iemand MET tattoos horen mopperen over die grijze muizen zonder versieringen die zelfs topics openen omdat ze er niet naar kunnen kijken.. "Walgelijk, bah, paupers"