Fons bikes
Mag tie weer ? :
Luister mensen, ik hou van fietsen
Daar gaat het niet om, laat daar geen misverstand over bestaan.
Maar ik hou van mooie fietsen.
Met gevoel gemaakt, door frame bouwers die hun gereedschap meester zijn EN bereidt zijn daar moeite voor te doen. Daar hou ik van.
En niet van knutselaars die een frame uit China halen en daar een kwak verf opgooien - en dan frame bouwer genoemd worden.
Ongeinspireerde bagger!
Dat niets met frame bouwen maken te maken heeft.
Frames maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend een fiets in elkaar knutselen.
vrij geciteerd naar : @HansTeeuwen
Luister mensen, ik hou van fietsen
Daar gaat het niet om, laat daar geen misverstand over bestaan.
Maar ik hou van mooie fietsen.
Met gevoel gemaakt, door frame bouwers die hun gereedschap meester zijn EN bereidt zijn daar moeite voor te doen. Daar hou ik van.
En niet van knutselaars die een frame uit China halen en daar een kwak verf opgooien - en dan frame bouwer genoemd worden.
Ongeinspireerde bagger!
Dat niets met frame bouwen maken te maken heeft.
Frames maken doe je met je hart, en dat is niet met je tong uit je bek kwijlend een fiets in elkaar knutselen.
vrij geciteerd naar : @HansTeeuwen
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- janneke.cj
- Forum-lid
- Contact
...
Laatst gewijzigd door janneke.cj op 10 dec 2018 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Welkom op het forum, Janneke.
Fijn dat je je hier mengt in deze interessante discussie.
Ben heel benieuwd...
Note-to-self: chips&cola halen voor donderdagavond.
Fijn dat je je hier mengt in deze interessante discussie.
Ben heel benieuwd...
Note-to-self: chips&cola halen voor donderdagavond.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Negatieve reacties verwijderen, bewust misleiden tot echte leugens in artikelen: ik wens je veel succes Janneke. Benieuwd welke kaart ze gaan trekken: een nog grotere bak met recht-trek-onzin of de smaad&rechtbank kaart.
Gezien hun ‘subtiele’ reacties her en der heb ik weinig hoop op een normaal gesprek.
Gezien hun ‘subtiele’ reacties her en der heb ik weinig hoop op een normaal gesprek.
Less is bore
Ben ook wel benieuwd. Ik zou wel iemand meenemen geloof ik
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Jammer dat een bedrijf dat zegt zo vrouwvriendelijk te zijn (omdat ze in andere winkels niet serieus genoemen zouden worden) me niet serieus genoeg neemt om uit te leggen waar mijn denkfout zou kunnen zitten. (Ik kom nog steeds op € 4999) uit.mackersv2.0 schreef: ↑07 sep 2018 00:00Hij heeft je uitgebreid geanalyseerd en is tot de conclusie gekomen dat Tiagra voor jou ideaal is.Jans schreef: ↑06 sep 2018 23:20Ik zie deze reactie nu pas, maar het moet niet gekker worden. Ik heb nogmaals de configurator ingevuld en het is toch echt 4999 euro wat daar uitkomt.Fons multistrada schreef: ↑06 sep 2018 20:10
je zou 4099,- euro kwijt zijn. Jouw 5000,- euro is onzin. Je klaagt zonder even goede research te doen. Dus we nemen je opmerking maar met een korreltje zout....
Of krijg ik 1000 euro korting als ik langs kom?
(Of hij heeft je post niet goed gelezen)
Of misschien toe te geven dat vrouwen ook wel eens gelijk hebben.
Niet alleen op het forum. Ik heb via de whatsapp ook een nare reactie gehad. Ik had geen zin om me te laten beledigen door een of andere charlatan. Ik heb zijn account geblocked en het gesprek verwijderd.daniel1975 schreef: ↑11 sep 2018 07:42...
Live fast; die young. mijn blog
Het gaat maar door: https://www.facebook.com/15909353311521 ... 331128483/
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
- Supergrover
- Forum-lid HC
+1
(of 2)
- daniel1975
- Forum-lid HC
@jans: kun je printscreen maken? (Configurator werkt niet op mobiel)
Less is bore
Hierbij:daniel1975 schreef: ↑11 sep 2018 08:59 @jans: kun je printscreen maken? (Configurator werkt niet op mobiel)
- Jaap Telder
- Forum-lid
En laat je niet om de tuin leiden of intimideren. Ze zullen vast vragen jouw verhaal te verwijderen, niet doen.
De boys zijn ook niet bescheiden. Kwam dit tegen. Ze zijn uniek in de wereld! Ja, je leest het goed, uniek in de wereld!
Wat marketing en leugens betreft zeker.
De boys zijn ook niet bescheiden. Kwam dit tegen. Ze zijn uniek in de wereld! Ja, je leest het goed, uniek in de wereld!
Wat marketing en leugens betreft zeker.
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 11 sep 2018 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.