een vervelend verhaal en een andere fiets
Ik meen dat er destijds zelfs gerept is over "overwogen om aangifte doen wegens discriminatie", dat geeft IMO wel aan hoe serieus we dit moeten nemen.
[edit]
topic gevonden
[edit]
topic gevonden
Ik weet niet hoe jullie erbij komen dat ik ep bike negatief neer wil zetten
helemaal niet
ik ben ontevreden over een bepaalde gang van zaken bij veltec en baal er van dat ik een aantal jaren verminderd plezier heb gehad bij het fietsen
dat vervolgens andere forumleden over oude topics beginnen is dan voor hun eigen rekening
en ik post op dit forum mijn ervaring met een distrubiteur en diverse fm's en dat is mijn goed recht als consument
waar het omgaat staat duidelijk beschreven en de reden van de post is de onvrede
en de hoop dat er een leuke oplossing komt en ook dat zal ik in de post vermelden mocht dat zo zijn.
helemaal niet
ik ben ontevreden over een bepaalde gang van zaken bij veltec en baal er van dat ik een aantal jaren verminderd plezier heb gehad bij het fietsen
dat vervolgens andere forumleden over oude topics beginnen is dan voor hun eigen rekening
en ik post op dit forum mijn ervaring met een distrubiteur en diverse fm's en dat is mijn goed recht als consument
waar het omgaat staat duidelijk beschreven en de reden van de post is de onvrede
en de hoop dat er een leuke oplossing komt en ook dat zal ik in de post vermelden mocht dat zo zijn.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Je bent ontevreden over de gang van zaken bij Veltec en dan koop je weer een nieuw frame van Veltec. Dan ben je wat mij betreft gewoon hypocriet. Dat Eric jouw een keertje zat was had volgens mij ook wel een reden. Dat je niet meer fiets vanwege een krasje op de voorvork, zegt wel genoeg.
Dat je daarnaast met 2 accounts in dit topic bezig bent is wel erg triest. Want het valt wel erg op dat Kim hetzelfde IP-adres heeft. En het was me nooit opgevallen, maar ik zie dat je dat al eerder hebt gedaan. Bijv in het hilarische topic over je Zipp 404 wielen waar je 4 km/h harder van beweerde te gaan fietsen. http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=1&TID=19466 In dit topic nam Sp-Eric het nog voor hem op... Terwijl Timo toch wel erg gelijk had aan het eind van het topic.
Er staan nog wel meer hilarische topics her en der. Drummie weet alles altijd heel erg goed, pas na een pagina of 5 begint hij z'n 'zeker weten' een beetje bij te stellen.
Dat je daarnaast met 2 accounts in dit topic bezig bent is wel erg triest. Want het valt wel erg op dat Kim hetzelfde IP-adres heeft. En het was me nooit opgevallen, maar ik zie dat je dat al eerder hebt gedaan. Bijv in het hilarische topic over je Zipp 404 wielen waar je 4 km/h harder van beweerde te gaan fietsen. http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=1&TID=19466 In dit topic nam Sp-Eric het nog voor hem op... Terwijl Timo toch wel erg gelijk had aan het eind van het topic.
Er staan nog wel meer hilarische topics her en der. Drummie weet alles altijd heel erg goed, pas na een pagina of 5 begint hij z'n 'zeker weten' een beetje bij te stellen.
-
- Forum-lid
Echt sneu, dat jij opdraait voor zo'n fout in het frame
Amclassic-fan schreef:Je bent ontevreden over de gang van zaken bij Veltec en dan koop je weer een nieuw frame van Veltec. Dan ben je wat mij betreft gewoon hypocriet. Dat Eric jouw een keertje zat was had volgens mij ook wel een reden. Dat je niet meer fiets vanwege een krasje op de voorvork, zegt wel genoeg.
Allemachtig zeg, wat een reactie en dan ben je ook nog moderator.... hoort olie op het vuur gooien en iemand belachelijk maken ook bij je takenpakketje? Het zou je sieren iets genuanceerder en - kennelijk onder immense druk zoals deze - ook beheerst en gecontroleerd te blijven.
Als je een mooie fiets koopt zoals een soloist met aero zadelpen, dan moet die pen gewoon op zijn plek blijven. Het is een probleem die wel vaker voorkomt bij Cervelo. Flink volproppen met montagepasta en als dat dan nog niet helpt dan hoort gewoon de dealer waarbij je fiets hebt gekocht dat probleem zo snel mogelijk op te lossen. Straks wordt je nog verweten dat je de pen te strak hebt aangedraaid. Toch logisch dat je gaat leuren bij andere cervelo-dealers als je niet goed geholpen wordt?
Het is me uit dit verhaal niet duidelijk bij wie je die fiets hebt gekocht, maar als dat EPbike is dan moet die EPbike dat probleem toch gewoon oplossen en niet iemand aan zijn lot overlaten.
Niets irritanter dan een kwaliteitsprodukt kopen wat een miskoop blijkt en vervolgens niet voldoende geholpen wordt. Kan niet oordelen of dat hier ook het geval is, want dan moet je ook de andere kant van het verhaal horen, maar if so, dan is toch flink irritant. EN al helemaal als zo'n probleem jarenlang blijft voortdobberen.
Auke schreef: Allemachtig zeg, wat een reactie en dan ben je ook nog moderator.... hoort olie op het vuur gooien en iemand belachelijk maken ook bij je takenpakketje? Het zou je sieren iets genuanceerder en - kennelijk onder immense druk zoals deze - ook beheerst en gecontroleerd te blijven.
Sorry hoor!
1. Amclassic Fan scherp opgelet met die IP-adressen.
2. Iemand die hier post onder 2 verschillende accounts en dan ook nog reageert op zichzelf die kan je niet belachelijk maken want dat is hij al.
3. Een moderator mag wat mij betreft ook een duidelijke mening hebben.
No pain no gain, no guts no glory!
dieseltje schreef:Auke schreef: Allemachtig zeg, wat een reactie en dan ben je ook nog moderator.... hoort olie op het vuur gooien en iemand belachelijk maken ook bij je takenpakketje? Het zou je sieren iets genuanceerder en - kennelijk onder immense druk zoals deze - ook beheerst en gecontroleerd te blijven.
Sorry hoor!
1. Amclassic Fan scherp opgelet met die IP-adressen.
2. Iemand die hier post onder 2 verschillende accounts en dan ook nog reageert op zichzelf die kan je niet belachelijk maken want dat is hij al.
3. Een moderator mag wat mij betreft ook een duidelijke mening hebben.
Helemaal eens! En iemand die na zo'n ervaring vrolijk weer een Cervelo koopt tja.......hoe geloofwaardig ben je dan?
Geen zee te diep, geen berg te hoog.
-
- Forum-lid
+1
Lapierre Xelius 200
Sweat is weakness leaving my body!
Sweat is weakness leaving my body!